اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

کشف ۱۸۸ کیلوگرم موادمخدر در اسلامشهر/ ۳ قاچاقچی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت : مقدار ۱۸۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در اسلامشهر کشف و در این راستا ۳ نفر قاچاقچی دستگیر و ۲ دستگاه خودرو کشف و توقیف شد.

کشف ۱۸۸ کیلوگرم موادمخدر در اسلامشهر/ ۳ قاچاقچی دستگیر شد

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، سرهنگ علی آقا کارخانه فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته در یک ماموریت پلیسی، با تلاش ماموران نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با موادمخدر مقدار ۱۸۸کیلوگرم تریاک از یک باند قاچاقچی در شهرستان اسلامشهر کشف و ضبط شد.

وی در تشریح جزئیات این عملیات پلیسی افزود: در پی کسب اخبار و اطلاعات مبنی بر فروش موادمخدر در یکی از محلات اسلامشهر، موضوع در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت که در نهایت اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس انجام گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: پس از شناسایی و کشف مخیفگاه قاچاقچیان، ۲ تیم عملیاتی از شهرستان اسلامشهر در یک عملیات ضربتی و غافلگیرکننده، موفق شدند با حضور در مخفیگاه این افراد، مقدار ۱۸۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.

کارخانه با اشاره به اقدامات انجام شده و همکاری صمیمانه اقشار مختلف مردم با مجموعه پلیس این شهرستان در جهت تامین امنیت منطقه، خاطرنشان کرد: در این عملیات ۳ نفر قاچاقچی و توزیع‌کننده عمده موادمخدر دستگیر و ۲ دستگاه خودرو کشف و توقیف شد که پس از تشکیل و تکمیل پرونده، متهمان جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.