اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

کشف ۲۰ میلیاردی کالای قاچاق از انباری در صباشهر شهریار

فرمانده انتظامی غرب استان تهران اعلام کرد: انبار دپوی کالای قاچاق سازمان یافته در صباشهر شهرستان شهریار شناسایی و ۲۰ میلیاردریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

کشف ۲۰ میلیاردی کالای قاچاق از انباری در صباشهر شهریار

به گزارش شجرنیوز از شهریار، سردار کیوان ظهیری در این باره گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران با انجام کار اطلاعاتی، متوجه فعالیت تعدادی از قاچاقچیان حرفه ای شدند که به صورت شبکه ای و سازمان یافته با اجاره انباری در صباشهر شهریار در امر دپوی کالای قاچاق فعالیت دارند.

وی افزود: در تحقیقات مشخص شد که قاچاقچیان انواع کالاها را از استان های جنوبی از جمله بوشهر و هرمزگان ابتدا به لرستان و سپس با چند دستگاه خودروی سواری تیزرو از مسیر اتوبان ساوه – تهران به انباری اعلامی منتقل می کردند؛ در نهایت پس از دپوی کالا در محل، با خودروهای باری به بازار تهران قاچاق می کردند.

این مسئول اضافه کرد: پس از چندین شبانه روز کار اطلاعاتی، تعقیب و مراقبت محل و مسیر های تردد خودروها، سرانجام ۲ دستگاه خودروی سواری از جمله یک دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور اتوبان ساوه به تهران شناسایی و تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفت و به محض ورود آنها به انبار دپوی کالای قاچاق با هماهنگی مقام قضایی، خودروها توقیف شدند.

سردار ظهیری ادامه داد: در ادامه عملیات پلیس، مالک انباری و ۲ راننده خودرو دستگیر شدند و در بازرسی از داخل انبار و خودروها، ۱۵ هزار و۵۰۰ قلم انواع لوازم سیسمونی، ۴۶۸ قلم انواع لوازم جانبی گوشی تلفن همراه، ۱۴۴ قلم انواع لوازم آشپزخانه و مقداری غذای حیوانات ساخت کشور چین و فاقد اسناد و مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق مکشوفه را ۲۰میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: کالاهای مکشوفه به همراه خودروهای توقیفی به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل و برای متهمان، پرونده قضائی تشکیل و با قرار وثیقه روانه زندان شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.