اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

کشف ۹۳ کیلوگرم تریاک در اسلامشهر/ ۲ قاچاقچی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در بازرسی از بار خودروی کامیون ۵۰ کیسه بزرگ ضایعات پلاستیکی حاوی ۱۰ بسته بزرگ مواد مخدر به وزن ۹۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ۲ قاچاقچی دستگیر شدند.

کشف ۹۳ کیلوگرم تریاک در اسلامشهر/ ۲ قاچاقچی دستگیر شدند

به گزارش شجرنیوز از شهریار، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رصد اطلاعاتی پلیس بر فعالیت قاچاقچیان موادمخدر مشخص شد یک نفر با همکاری قاچاقچیان موادمخدر در شرق کشور درصدد تهیه، جاساز، انتقال و توزیع مواد مخدر در اوزان بالا در منطقه غرب استان تهران است که بررسی موضوع به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: در آغاز تحقیقات پلیس، محل احتمالی دپوی مواد مخدر در روستای فیروز بهرام شهرستان اسلامشهر شناسایی و تحت کنترل مراقبتی پلیس قرار گرفت و برابر آخرین اخبار دریافتی مشخص شد یک دستگاه خودروی کامیون بنز نارنجی رنگ در پوشش بار تجاری ضایعات پلاستیکی قصد انتقال مواد مخدر از استان کرمان به محدوده شهرستان اسلامشهر را دارد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: با شناسایی و هدایت کامیون به کارگاهی در اسلامشهر، یک دستگاه کامیون و یک دستگاه خودروی پراید توقیف و ۲ نفر حین تخلیه بار ضایعات پلاستیکی دستگیر شدند.

ظهیری خاطر نشان کرد: در بازرسی از بار خودروی کامیون ۵۰ کیسه بزرگ ضایعات پلاستیکی حاوی ۱۰ بسته بزرگ مواد مخدر به وزن ۹۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و اموال مکشوفه به همراه متهمان به پلیس مبارزه با موادمخدر منتقل که در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.