اخبار شهرستان پاکدشتاخبارخبر مهمدر استان

کلاهبردار فضای مجازی در پاکدشت دستگیر شد

پاکدشت - معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: متهم کلاهبرداری اینترنتی در فضای مجازی با بیش از ۵۰ فقره کلاهبرداری در شهرستان پاکدشت دستگیر شد.

به گزارش شجرنیوز از پاکدشت، سرهنگ هادی حسن زاده شهابی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان پاکدشتی مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط فردی در فضای مجازی، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با کار اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی ، متهم به کلاهبرداری شناسایی و با اخذ نیابت در یکی از شهرستان‌های همجوار و در محل کار خود شناسایی و دستگیر شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات پلیس اتهام خود را مبنی بر پیش فروش گوشی های لوکس و گرانقیمت با نصف قیمت به افراد متقاضی در شبکه های مجازی در ۵۰ فقره اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده مقدماتی و به منظور سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شد.

شهابی یادآور شد: برخی از خرید و فروش‌های اینترنتی غیر معتبر، از عمده ترین راه های کلاهبرداری درفضای مجازی و از شهروندان درخواست می‌شود تا در صورت مشاهده این قبیل موارد، موضوع را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ یا گزارش دهند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.