اخبار شهر تهراناخبارخبر مهمدر استان

کمک مومنانه کانون‌های خدمت رضوی/ اهدای ۱۵ هزار بسته معیشتی در استان تهران

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با اشاره به اجرای پویش مهر مهدوی کرامت رضوی گفت: در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان تعداد ۱۵ هزار بسته معیشتی به همت خادمیاران و خیرین تهیه شده و به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌شود.

به گزارش شجرنیوز از تهران، صفرعلی براتلو مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در حاشیه اجرای پویش مهر مهدوی، کرامت رضوی که ظهر امروز در مجتمع فرهنگی شهید مختار سلیمانی در منطقه ۱۸ تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با مشارکت رابطین کانون‌های خدمت رضوی در مناطق و شهرستان‌های استان تهران ۱۰ هزار بسته معیشتی تهیه و در روزهای پایانی سال در بین خانواده‌های کم بضاعت توزیع می‌شود.

وی گفت: علاوه بر این در حدود ۵ هزار بسته معیشتی نیز توسط خادمیاران کانون خدمت رضوی در برخی شهرستان‌ها و مناطق تهران تهیه و در محلات و بین خانواده‌های نیازمند از پیش شناسایی شده اهدا می‌شود.

کمک مومنانه

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با اشاره به اینکه خادمیاران امام رضا علیه السلام در تمام ایام سال در حال خدمات رسانی به مردم ولایی هستند، تاکید کرد: در کنار برپایی پویش‌های کمک‌های مومنانه و اهدای بسته‌های معیشتی، گروه‌های جهادی خادمیاران و یاوران رضوی در سطح استان تهران خدمات پزشکی، حقوقی، درمانی و برنامه‌های فرهنگی مختلف برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: بسته‌های معیشتی تهیه شده شامل ۱۳ قلم به ارزش ریالی هر بسته ۱۲ میلیون ریال تهیه و از امروز تا پایان سال جاری در بین جامعه هدف مناطق شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران توزیع و در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

براتلو با تأکید بر تداوم برنامه‌های کانون خدمت رضوی در طول سال تصریح کرد: فعالیت‌های خادمیاران رضوی و یاوران رضوی  آتش به اختیار بوده و برای کمک‌رسانی به افراد جامعه هدف در هر مکان و زمانی و بر اساس اقتضای زمان است.

کمک مومنانه

به گزارش فارس؛ پویش مهر مهدوی، کرامت رضوی به مناسبت نیمه شعبان میلاد با سعادت حضرت ولیعصر(عج) و فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲ و نزدیکی ماه مبارک رمضان و با هدف کمک به معیشت مردم به همت خیرین، خادمیاران و یاوران رضوی استان تهران با حضور مسئولان استان تهران در محل مجتمع فرهنگی شهید مختار سلیمانی در معیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی و طنین نوای «ای صفای قلب زارم، هرچه دارم از تو دارم»، برگزار شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع : خبرگزاری فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.