اخبار شهرستان قدساخباردر استان

گزارش عملكرد كمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهرقدس

سعید ندیری، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهرقدس، گزارشی از عملکرد این کمیسیون و مهم‌ترین اقدامات انجام شده در این حوزه ارائه داد.

گزارش عملكرد كمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهرقدس

به گزارش شجرنیوز، سعید ندیری، رئیس كمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهرقدس به مناسبت هفته شوراها، با ارائه گزارشی از عملکرد ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰ این کمیسیون، مهم‌ترین اقدامات انجام شده در این حوزه را تشریح کرد.

ندیری ضمن تبریک هفته شوراها گفت: کمیسیون ورزش و جوانان تلاش کرده که توجه ویژه‌ای به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهر داشته باشد.

وی افزود: در همین راستا تمرکز خود را بر تعامل بیشتر با اداره ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی و همکاری و تقدیر از ورزشکاران مدال‌آور گذاشته‌ایم.

ندیری اظهار داشت: تعداد جلسات تشکیل شده کمیسیون در مدت فوق ۱۷ جلسه بوده که ماحصل این جلسات، ۴۳ مصوبه در راستای برنامه‌ریزی برای عملکرد بهتر کمیسیون بوده است.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهرقدس عنوان کرد: اهم برنامه‌های کمیسیون در این مدت تصویب درخواست‌های فدراسیون ورزشی جهت برگزاری مسابقات تیم‌های معروف فوتبال، مساعدت مالی به هیئت‌های ورزشی جهت برگزاری مسابقات، نصب بنر برای تشویق مدال‌آوران در ۷۱ مورد، در اختیار قرار دادن زمین بسکتبال به هیئت بسکتبال در پارک زیتون، در اختیار قرار دادن سالن شهید حیدری به هیات تکواندو و کاراته با حفظ مالکیت، تصویب لایحه تشویق ورزشکاران، نشست دوستانه با مسئولین تیم‌ مهرام که منجر به نتیجه ساخت خوابگاه ورزشی گردید و بازدید از ورزش‌های صبحگاهی در پارک‌ها و بوستان‌ها بوده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.