اخبار شهرستان ملارداخبارخبر مهمدر استان

یک واحد متخلف عرضه مواد خام دامی در ملارد پلمب شد

ملارد- رئیس اداره دامپزشکی ملارد از پلمب یک واحد متخلف عرضه مواد خام دامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از ملارد، علی شهرآئینی رئیس اداره دامپزشکی  این شهرستان در جمع خبرنگاران از پلمب یک مرکز عرضه مواد خام دامی و جلوگیری از فعالیت آن در ملارد خبر داد.‌

شهر آئینی، با اعلام این خبر گفت: در راستای انجام نظارت‌های بهداشتی بر مراکز تهیه، تولید و عرضه مواد خام دامی در سطح شهرستان ملارد، طی گشت مشترک انجام شده به همراه اداره بهداشت یکی از واحدهای عرضه مواد خام دامی به علت انجام قطعه بندی غیر مجاز به درخواست اداره دامپزشکی و توسط پرسنل دایره اماکن نیروی انتظامی پلمپ شد.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین فعالیت دامپزشکی در حوزه نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی است، افزود: رویکرد دامپزشکی تلاش برای تضمین سلامت، تأمین امنیت غذایی و ارتقای سلامت شهروندان است.

رئیس اداره دامپزشکی ملارد عنوان داشت: دامپزشکی استان همواره تلاش می‌کند تا با برنامه‌ریزی درست فرآورده‌های خام دامی سالم، مطمئن و بهداشتی وارد بازار مصرف شده و در دسترس مردم قرار بگیرد.

شهر آئینی گفت: لازم است که شهروندان هر گونه تخلف بهداشتی در مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی را به اداره کل دامپزشکی استان جهت پیگیری کارشناسان دامپزشکی اطلاع رسانی کنند.‌

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.