اخبار شهرستان ریاخبارخبر مهمدر استان

۱۳ باند سازمان یافته سرقت در شهرستان ری متلاشی شد؛ دستگیری ۲۳۵ متهم

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲۳۵ نفر متهم و انهدام ۱۳ باند سازمان یافته در شهرستان ری خبر داد و گفت: ۱۶۴ سارق سابقه‌دار توسط عوامل انتظامی در ری دستگیر شدند و ارزش ریالی اموال مکشوفه بیش از ۱۱ میلیارد ریال است.

۱۳ باند سازمان یافته سرقت در شهرستان ری متلاشی شد؛ دستگیری ۲۳۵ متهم

به گزارش شجرنیوز، سرهنگ دوستعلی جلیلیان صبح امروز در شانزدهمین مرحله از طرح رعد شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مرحله از طرح رعد فرماندهی انتظامی شهرستان ری پس از کار اطلاعاتی در زمینه‌های مختلف با اجرای عملیات‌های منسجم توسط کلانتری‌های یازده‌گانه طی 48 ساعت گذشته در شهرستان ری موفق به دستگیری 235 نفر متهم و انهدام 13 باند سازمان یافته شدیم.

وی افزود: از میان متهمان دستگیر شده 164 نفر سارق که اغلب سابقه‌دار هستند و نیز 11 زورگیر شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: در این مرحله از طرح رعد 204 پرونده سرقت کشف و ضبط شده و برخی پرونده‌ها که مربوط به سنوات گذشته بوده با پیگیری‌های همکاران ما در پلیس آگاهی پیگیری شده است‌.

جلیلیان تصریح کرد: در دو روز گذشته 25 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در سطح شهرستان ری شناسایی و با بیش از 120 کیلوگرم مواد مخدر دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در شانزدهمین مرحله از طرح رعد 4600 لیتر مشروبات الکلی کشف و در این زمینه 5 متهم اصلی دستگیر شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: در این مرحله از طرح رعد با رصد اطلاعاتی پلیس و عوامل فرماندهی انتظامی ارزش ریالی اموال مکشوفه بیش از 11 میلیارد ریال بوده که متهمان جهت پیگیری قضایی به مراجع مربوطه معرفی شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.