اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

۱۶۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در شهرستان بهارستان تقدیم شد

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: در سال جاری ۱۶۰ سری جهیزیه کامل به نوعروسان نیازمند در شهرستان بهارستان تقدیم شد که در همین مدت کل استان تهران ۱۸۰۰ سری جهیزیه به زوجین جوان اهدا گردیده است.

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، سید ابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران روز پنجشنبه در حاشیه مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان در شهرستان بهارستان، اظهار داشت: از مسئولان شهرستان بهارستان که در روزهای پایانی سال و اعیاد شعبانیه این مراسم پر فیض و برکت را در اهدای جهیزیه‌ها به نوعروسان در شهرستان جشن گرفتند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران افزود: امسال ۱۶۰ مورد جهیزیه را در شهرستان بهارستان به نوعروسان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد تقدیم کرده ایم.

وی با بیان اینکه درکل استان تهران ۱۸۰۰ سری جهیزیه به زوجین جوان اهدا گردیدهاست گفت: هر تعداد جوان نیازمند و خانواده تحت پوشش در ارتباط با ازدواج آسان و آغاز زندگی مشترک نیاز داشته باشند، عده و عُده زیاد آن اهمیت ندارد و هر چه تعداد متقاضی باشد می‌توانیم به واسطه کمک‌هایی که خیرین و حامیان عزیز انجام می‌دهند جهیزیه اهدا کنیم.

پرپنچی تصریح کرد: ما آرزو داریم همه این زوج‌های جوان زندگی موفقی در پیش داشته باشند و فرزندان خوبی را در آینده تربیت کنند که در خدمت جامعه اسلامی‌مان باشند که این‌ها آینده سازان این کشور هستند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.