اخبار شهرستان قرچکاخبارخبر مهمدر استان

۱۶ هزار لیتر مواد شوینده احتکاری در قرچک کشف شد

قرچک- فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با شناسایی یک انبار بزرگ مواد شوینده احتکاری، ۱۶ هزار لیتر مواد شوینده به ارزش ۷۰ میلیاردریال در قرچک کشف شد.

به گزارش شجرنیوز از قرچک، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شرق استان تهران روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولیدات داخلی با محوریت توسعه نظم و امنیت اقتصادی و به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر راه اندازی کارگاه تولید غیرمجاز مواد شوینده و اسیدی در کارگاهی واقع در روستای محمد آباد قرچک، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق و جرایم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی ماموران با همراهی کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از این انبار بازدید کردند که در بازرسی به عمل آمده ، ۱۶ هزار لیتر مواد شوینده و جوهر نمک که به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود، کشف شد.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به ارزش ریالی ۷۰ میلیارد ریالی مواد کشف شده افزود: با تشکیل پرونده و ارجاع به مقام قضایی، این انبار پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

القاصی مهر با تاکید در برخورد قاطعانه فرماندهی انتظامی با قاچاق و احتکارکالا گفت: پدیده شوم احتکار و قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور، زمینه ساز جرائم دیگری در سطح جامعه می‌شود که مقابله با آن از اولویت های اصلی پلیس به شمار می رود.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.