اخبار شهرستان پاکدشتاخبارخبر مهمدر استان

۱۷۵ تن کالای اساسی احتکار شده در پاکدشت کشف شد

پاکدشت- فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: ۱۷۵ تن ارزاق عمومی و کالای اساسی احتکار شده در انباری واقع در شهرستان پاکدشت کشف شد.

به گزارش شجرنیوز از پاکدشت، سرهنگ نجم الدین مرادی روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار و بسته بندی مواد غذایی از جمله برنج و شکر دولتی تنظیم بازار درانباری و عرضه خارج از شبکه در برند ها و کیسه های تقلبی با قیمت بسیار بالا و توزیع به بازار و مردم ،به منظور جلوگیری از جولان مجرمان اقتصادی و ایجاد رضایت همگانی رسیدگی به موضوع در دستور کار پاوای شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از تحقیقات به عمل آمده، انبار مورد نظر را شناسایی وطی هماهنگی قضائی در بازدید از آن موفق به کشف ۱۳۸ تن و ۶۸۰ کیلوگرم انواع برنج و ۷ تن ۸۷۵کیلوگرم قند و ۲۸ تن ۸۷۵کیلوگرم شکر دولتی شده و با دستگیری یک نفر، انبار نیز پلمب شد.

فرمانده انتظامی پاکدشت گفت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متصدی انباراقدام به تقلب در فروش و جابجایی کیسه های برنج دولتی با کیسه های تقلبی با مارک ها هومالی و GTC تایلندی، برنج فجر و برنج پاکستانی کرده و این اقلام را با قیمت بسیار بالا به مردم و بازار به فروش می‌رساند.
مرادی ارزش اقلام کشف شده را بر اساس اعلام نظر کارشناسان ۱۲۰میلیارد ریال اعلام کرد.

۲۷ هزار قلم لوازم التحریر قاچاق در پاکدشت کشف شد
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف بیش از ۲۷ هزار قلم انواع لوازم تحریر قاچاق در پاکدشت خبر داد.
سردار دلاور اقاصی مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۲پاکدشت با رصد اطلاعاتی و عملیاتی موفق به شناسایی یک انبار بزرگ لوازم تحریر قاچاق شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این انبار ۲۷ هزار و ۸۰۰ قلم انواع لوازم تحریر قاچاق فاقد مجوز و ثبت در سامانه جامع انبارها کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به دستگیری یک و پلمب انبار گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۵۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.