اخبار شهرستان قرچکاخبارخبر مهمدر استان

۱۷۵ سارق در قرچک دستگیر شدند

فرمانده انتظامی قرچک در گزارشی به تشریح عملکرد یک‌ماهه پلیس این شهرستان پرداخت و از دستگیری ۱۷۵ سارق، ۲۱۵ معتاد متجاهر و ۱۹ نفر خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

۱۷۵ سارق در قرچک دستگیر شدند

به گزارش شجرنیوز از قرچک، سرهنگ یداله طهماسیان، با اشاره به دستگیری سارقان این شهرستان اظهار داشت: به‌منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و با هدف دستگیری سارقان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی با استفاده از ظرفیت و توان مأموران کلانتری‌ها، نیروهای یگان امداد و پلیس‌های تخصصی در طول یک ماه گذشته در سطح شهرستان قرچک به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح‌ها مجموعاً 175 نفر سارق، 15 تن از اراذل و اوباش، 19 نفر فروشنده مواد مخدر و 215 نفر از معتادین متجاهر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان همچنین موفق به کشف 3 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، 6050 گرم مواد مخدر، 20 دستگاه خودروی سرقتی و 17 دستگاه موتورسیکلت سرقتی شدند.

سرهنگ طهماسیان در پایان با بیان اینکه تمامی متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند خاطرنشان کرد: جدیت و قاطعیت پلیس در استمرار طرح پاکسازی نقاط آلوده احساس امنیت را در بین شهروندان بالا می‌برد و منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی و جلب رضایت عمومی می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.