اخبار شهرستان قرچکاخبارخبر مهمدر استان

۲۲۷ هزار عدد انواع مواد محترقه در قرچک کشف شد

فرمانده انتظامی استان تهران از کشف محموله ۲۲۷ هزار عدد انواع مواد محترقه به ارزش ۴۵ میلیارد ریال و دستگیری یک نفر در ‌شهرستان قرچک خبر داد.

۲۲۷ هزار عدد انواع مواد محترقه در قرچک کشف شد
به گزارش شجرنیوز از قرچک، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان تهران، با اشاره به کشف مواد محترقه اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر ورود مواد محترقه با حجم بسیار بالا به شهرستان قرچک، بررسی موضوع به‌صورت فوری در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با دادستان شهرستان قرچک و با تشکیل 3 اکیپ ویژه از مأموران پلیس آگاهی و انجام اقدامات فنی و پلیسی نهایتاً 3 نقطه در مناطق مسکونی شهرستان قرچک به‌عنوان محل دپوی مواد محترقه شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه گفت: پس از اخذ دستور قضائی و انجام عملیات ضربتی به‌صورت هماهنگ به 3 منزل شناسایی شده، سرانجام در منزل مسکونی واقع در خیابان ولی‌آباد محموله مواد محترقه کشف و ضبط شد.

سردار عزیزی تصریح کرد: در بازرسی از منزل مورد نظر 227 هزار عدد انواع مواد محترقه به ارزش 45 میلیارد ریال کشف و صاحب محموله نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی و همچنین نزدیک شدن به ایام پایانی سال و فعالیت‌های غیرقانونی سودجویان برای تهیه و نگهداری انواع مواد محترقه خاطرنشان کرد: از عموم شهروندان خواست هرگونه فعالیت مشکوک در این زمینه را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.