اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

۲۵۰ واحد مسکن ملی در نصیرشهر احداث می‌شود/تخصیص اعتبار برای نوسازی بافت‌ فرسوده

شهردار نصیرشهر با اشاره به تخصیص اعتبار برای نوسازی بافت فرسوده، گفت: ۲۵۰ واحد مسکن ملی در نصیرشهر احداث خواهد شد.

۲۵۰ واحد مسکن ملی در نصیرشهر احداث می‌شود/تخصیص اعتبار برای نوسازی بافت‌ فرسوده

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، فرشاد شهسواری، شهردار نصیرشهر اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون پروژه‌های مختلفی مانند ایجاد کمربندی وهن‌آباد، راه‌اندازی دارالقرآن، افتتاح فضای سبز، آغاز فاز دوم پلاک‌کوبی هوشمند به‌عنوان نخستین شهر استان تهران (پس از اتمام فاز نخست) و احداث ساختمان مجتمع قضائی اجرایی شده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه زمین چمن مصنوعی و گلخانه در نصیرشهر، اضافه کرد: همچنین ۳۰ هزار متر مربع آسفالت معابر و خیابان‌ها انجام شده و در آینده نزدیک احداث ساختمان خدمات شهری کلنگ‌زنی خواهد شد و در دهه فجر نیز از پارک بزرگ نصیرشهر بهره‌برداری می‌شود.

شهردار نصیرشهر خاطرنشان کرد: از مجموع بودجه ۶۵ میلیارد تومانی شهرداری تاکنون ۹۵ درصد آن محقق شده و ۴۵ میلیارد تومانی این بودجه صرف اجرای پروژه‌های عمرانی شده است.

شهسواری در پاسخ به سوالی درباره اقدامات صورت گرفته در زمینه ساخت مسکن ملی، مطرح کرد: با توجه به انتظار مشارکت شهرداری نصیرشهر در زمینه مسکن ملی از سوی استانداری تهران، ۶ هزار متر مربع زمین به پروژه مسکن ملی اختصاص دادیم.

وی متذکر شد: مقرر شده با تغییر کاربری مجوز ساخت ۲۵۰ واحد مسکن ملی را بگیریم که از طریق سرمایه‌گذار و مشارکت این کار انجام می‌شود و در مرحله نهایی قرار دارد.

شهردار نصیرشهر ابراز امیدواری کرد ساخت واحدهای مسکن ملی موجب رونق بخشیدن به همه حوزه‌های شهری شود و ارزش افزوده و سرمایه به حوزه‌های شهرداری نصیرشهر اضافه کند و موجب عمران و آبادانی شود.

شهسواری در خصوص سیاست‌گذاری‌ها و اقدامات انجام شده برای بازسازی و احیای بافت‌های فرسوده، تبیین کرد: در این زمینه تسهیلات مناسبی برای نوسازی بافت‌های فرسوده اختصاص یافته، از جمله اینکه مقرر شده بیش از ۹۰ درصد بافت‌های فرسوده نوسازی شود و با مشاوره متخصص در زمینه فنی و حرفه‌ای این کار عملیاتی خواهد شد.

وی تشریح کرد: قطعاً برای بافت‌های فرسوده نصیرشهر برنامه‌های خوبی داریم و می‌کوشیم در تخصیص اعتبارات استانی جداگانه بودجه مناسبی را برای اتمام پروژه نوسازی بافت‌های فرسوده اخذ کنیم و مردم را نیز تشویق کرده‌ایم تا بافت‌های فرسوده را با مشارکت شهرداری به نوسازی برسانند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.