اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

۲۵۹ واحد صنعتی بزرگ در شهریار وجود دارد

شهریار- معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار شهریار با اشاره به برابری تعداد واحدهای صنعتی و تولیدی فعال در شهریار با سایر استان ها گفت: ۲۵۹ واحد صنعتی بزرگ در این شهرستان وجود دارد.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، کامران ملکی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری جلسه مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران و شهرستان شهریار که شامگاه دوشنبه با ریاست علیرضا فخاری استاندار تهران برگزار شده بود، ضمن تبریک ایام دهه کرامت و گرامیداشت حماسه سوم خرداد گفت: شهریار شامل دو بخش و هفت ش هر ۳۲ روستا می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان شهریار ۲۵۹ واحد صنعتی بزرگ وجود دارد که از این حیث شهرستان شهریار با استان‌ها برابری می‌کند گفت: در شهرستان شهریار ۱۹ هزار و ۳۵۵ پروانه صنفی صادر شده است که چهار هزار و ۹۲ واحد صنفی تولیدی است.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری شهریار در ادامه افزود: ۸۰ درصد ظروف پلاستیکی کشور در شهریار تولید می‌شود و از این حیث شهرستان قطب تولید ظروف یک بار مصرف کشور محسوب می‌شود.

ملکی عنوان داشت: در شهریار واحدهای صنعتی بزرگی مشغول به فعالیت هستند که این نشان دهنده اهمیت شهرستان شهریار در تولید کشور است.

وی در ادامه گفت: سه لکه صنعتی در شهرستان شهریار وجود دارند که حدود یک هزار واحد در این منطقه وجود دارد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.