اخبار شهرستان قدساخبارخبر مهمدر استان

۲ واحد آلاینده و غیرمجاز در شهرقدس پلمب شد

شهرقدس - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس از پلمب ۲ واحد سند بلاست (ساب پاشی، یکی از انواع روش‌های ماشین‌کاری سایشی است) غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از شهرقدس، زهرا خلیلی رئیس اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان روز دوشنبه با اعلام این خبر گفت: با توجه به رعایت نکردن ضوابط و مقررات محیط زیستی از سوی ۲ واحد سند بلاست مستقر در جاده شهریار و پس از صدور اخطاریه های لازم و به دلیل تداوم روند آلایندگی، نسبت به پلمب کارگاه های مذکور اقدام شد.
وی اظهار داشت: در راستای جلوگیری از ایجاد آلودگی در منابع آب و خاک و هوا، پایش مستمر واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی به طور جدی در دستور کار این اداره قرار داشته و در راستای اجرای قانون با تخریب محیط زیست برابر قانون برخورد خواهد شد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس در پایان با اشاره به اینکه دغدغه محیط زیست جلوگیری از ادامه فعالیت غیرمجاز چنین واحدهایی است که ضرورت دارد تا منطقه از وجود و فعالیت آنها پاکسازی شود، از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت واحدهای آلاینده موضوع را از طریق با سامانه تلفنی ۱۵۴۰ به محیط زیست اطلاع دهند.

شهرستان قدس در غرب پایتخت با جمعیتی حدود ۴۵۰ هزار نفر و مهاجر پذیر بودن، دارای جمعیتی جوان است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.