اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

۳۰۰پرونده شهرداری باغستان در انتظار رای کمیسیون ماده صد

تعداد ۳۰۰پرونده ساختمانی شهرداری باغستان در حوزه گلگون در انتظار صدور رای کمیسیون ماده صد است.

۳۰۰پرونده شهرداری باغستان در انتظار رای کمیسیون ماده صد

به گزارش شجرنیوز، محمدرضا شمسایی سرپرست شهرداری باغستان با اعلام این خبر گفت: تعداد ۳۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در حوزه گلگون که از سال های گذشته دارای تخلفات ساختمانی اند در انتظار رای کمیسیون ماده صد هستند تا با پرداخت جرایم قانونی و دریافت گواهی عدم خلاف ساختمانی به فعالیت تولیدی و صنعتی حرکت و شتاب بیشتری دهند.

وی افزود: واحدهای تولیدی در سال تولید و اشتغال انتظار دارند در راستای سیاست رفع موانع تولید، مسایل و مشکلات این صنف در باغستان پیگیری و مرتفع شود. تاخیر و تعلل در صدور آرای کمیسیون ماده صد لطمات و آسیب های زیادی به حوزه تولید و اشتغال وارد می کند و عملا نمی توانند از تسهیلات بانکی برای توسعه فعالیت ها استفاده کنند.

سرپرست شهرداری باغستان اضافه کرد:  صیانت از تولید، اشتغال، سرمایه گذاری و کسب و کار از سیاست های  دولت سیزدهم است که در سفر رییس جمهوری به شهرستان های غرب استان تهران مورد تاکید قرار گرفت و امروز انتظار می رود با گذشت یکسال از تشکیل ۳۰۰پرونده ساختمانی در گلگون، آراء مناسب صادر شود.
شمسایی افزود: شهرداری باغستان در شرایط کنونی فاقد منابع درآمدی پایدار و مستمر است و بخشی از بودجه ۵۰۰میلیارد تومانی شهرداری از محل کمیسیون ماده صد پیش بینی شده که امید است با تعیین تکلیف این پرونده ها توسعه و عمران شهری و اجرای طرح های مختلف شتاب بیشتری بگیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.