اخبار شهرستان دماونداخبارخبر مهمدر استان

۴۰ درصد ناوگان حمل ونقل عمومی شهر دماوند نیازمند نوسازی است

رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری دماوند گفت: حدود ۳۵ تا ۴۰ درصد از ناوگان تحت پوشش این سازمان احتیاج به نوسازی دارد که به محض بازشدن سامانه و اعلام نوع خودرو در این باره اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۴۰ درصد ناوگان حمل ونقل عمومی شهر دماوند نیازمند نوسازی است

به گزارش شجرنیوز از دماوند، حمیدرضا غلامرضا زاده روز یکشنبه در آیین قدردانی از رانندگان نمونه تاکسی شهر دماوند اظهار داشت: هم اکنون ۴۵۰ دستگاه تاکسی در ۲۵ ایستگاه داخل شهری و ۲۳ ایستگاه برون شهری دماوند با ظرفیت روزانه ۶۰ تا ۷۰ درصدی به شهروندان خدمات ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه ۲۰ دستگاه تاکسی درون شهری دماوند حائز شرایط نوسازی است، خاطرنشان کرد: تاکسی‌ های حائز شرایط با مساعدت کمیته امداد برای دریافت وام ۱۵۰ میلیون تومانی معرفی شده‌اند تابتوانند خودروهای خود را نوسازی کنند.

این مسئول پیرامون خدمات سازمان متبوعش به تاکسی داران اضافه کرد: در کنار نوسازی ناوگان و پرداخت تسهیلات، اخیرا با چند فروشگاه رایزنی کرده‌ایم تا روغن ماشین و لاستیک به نرخ دولتی در اختیار تاکسی‌داران قرار گیرد.

غلامرضا زاده اظهار امیدواری کرد که رانندگان بتوانند با ۲ یا سه فقره چک لاستیک‌ها را خریداری کنند.

وی افزود: برخی از ایستگاه‌ها بازسازی شده‌اند و در بودجه سال آینده نوسازی ایستگاه‌ها پیش بینی شده است، تابلوهای ترافیکی شهر خریداری شده‌اند و در حال نصب آنها در سطح شهر هستیم.

این مسئول ادامه داد: برخی از تابلوها و علائم با تصادف از بین می‌روند که مجبوریم سریعا جایگزین کنیم؛ ۲ نقطه حادثه‌خیز در شهر وجود دارد که در خیابان فرهنگ حادثه بیشتر است و مقرر شده از چراغ‌های چشمک زن استفاده کنیم.

غلامرضایی گفت: نقاط حادثه‌خیز با کمک پلیس راهور شناسایی شده‌ و امیدواریم با نصب چراغ راهنمایی، علائم کله‌قندی یا بشکه‌های ترافیکی آنها را پوشش دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر دماوند نیز در این آیین ضمن تبریک گرامیداشت هفته حمل و نقل به تاکسی‌داران شهر دماوند و حومه اظهار داشت: به‌مناسبت روز حمل و نقل و رانندگان، ساختمانی بابت بهره‌مندی از دفتر، سرویس بهداشتی و نمازخانه سازمان حمل و نقل درون شهری در ۲ طبقه در میدان ۱۷ شهریور دماوند کلنگ زنی شده و در حال ساخت است.

وحید رضایی گفت: به زودی عملیات عمرانی این ساختمان تکمیل و در اختیار قشر زحمت‌کش تاکسی‌رانی دماوند قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: طی چند ماه اخیر شهرداری دماوند به جانمایی و نصب ایستگاه‌های تاکسی‌رانی در نقاط مختلف شهر اقدام کرده است که امیدواریم طی امسال و سال‌های آینده خدمات ارزنده‌تری به این قشر زحمتکش در سطح شهر دماوند ارائه کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.