اخبار شهرستان ورامیناخبارخبر مهمدر استان

۴ قبضه سلاح غیرمجاز در ورامین کشف شد

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با کشف ۴ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در ورامین، ۲ متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش شجرنیوز از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سردار کیومرث عزیزی روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح نوروزی جمع آوری سلاح های غیر مجاز در پی وصول خبری مبنی بر وجود سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز در سطح حوزه استحفاظی ، ماموران پلیس امنیت این فرماندهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در همین راستا ماموران پاوا شرق استان تهران پس از هماهنگی قضائی موفق شدند ۲ نفر متهم را دستگیر کرده و از آن‌ها چهار قبضه سلاح شکاری غیر مجاز شامل سه قبضه سلاح جنگی و یک قبضه سلاح شکاری و۵۰۰ گرم مواد مخدر تریاک ر کشف و تعداد ۲ دستگاه خودرو ۲۰۷ و پراید را توقیف کنند.

این مسئول اظهار داشت: سلاح‌های کشف شده در این عملیات به یگان منتقل شده و متهمین پس از تشکیل پرونده به مراجع قضاایی ارجاع داده شدند.

دستگیری اراذل و اوباش معروف در پیشوا

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از دستگیری یک نفر از اراذل و اوباش سطح یک و کشف یک قبضه سلاح جنگی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ایرج ارسلانی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر به نمایش گذاشتن سلاح جنگی و تماس‌های مردمی با پلیس ۱۱۰ درخصوص حضور اراذل و اوباش در منطقه و ایجاد اخلال در نظم و امنیت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با اطلاعات به دست آمده و اخذ دستور قضائی، طرح دستگیری اراذل و اوباش در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران با اعزام به محل مورد نظر، در اقدامی غافلگیرانه یک نفر از اراذل و اوباش سطح یک را همراه با سلاح جنگی کلاشینکف دستگیر کردند.

این مسئول با تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با عاملان برهم زننده نظم و امنیت اجتماعی تاکیدکرد: در تحقیقات انجام شده فرد دستگیر شده به جرم خود اعتراف نموده و به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در پاکدشت

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نجم الدین مرادی گفت: در راستای اجرای طرح نوروزی و در پی کسب خبر مبنی بر نگهداری اسلحه غیر مجاز ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی متهم و هماهنگی با مقام قضایی، به محل اختفای متهم اعزام شده و موفق به کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز شدند.

مرادی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را برعهده دارد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.