اخبار شهرستان پاکدشتاخبارخبر مهمدر استان

۶۸ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع در پاکدشت کشف شد

پاکدشت- فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۶۸ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع در کارگاهی در پاکدشت خبر داد و گفت: ارزش این مشتقات نفتی ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش شجرنیوز از پاکدشت، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران با اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه افرادی در حوزه حمل و نگهداری سوخت خارج از شبکه توزیع قانونی مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد، متهمان یک کارگاه تغلیظ انواع مشتقات نفتی خارج از شبکه در یکی از شهرک‌های صنعتی پاکدشت راه انداز ی کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و اقدام به موقع مأموران در بازرسی از این سوله ۶۸ هزار لیتر انواع مشتقات نفتی خارج از شبکه توزیع که برای تولید تینر استفاده می‌شد کشف و ضبط و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

القاصی مهر افزود: در تحقیقات صورت گرفته مالکین شناسایی و طی بررسی اسناد ارائه شده مغایرت کالاها احراز شد، که کارشناسان ارزش مشتقات نفتی کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

رئیس پلیس شرق استان تهران اضافه کرد: قاچاقچیان حرفه‌ای سوخت با این شیوه و شگرد سوخت قاچاق را تغلیظ و تبدیل به تینر می‌کنند.

وی در پایان با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل ایجاد اخلال در نظام اقتصادی کشور اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در این زمینه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.