اخبارجامعهخانوادهخبر مهممجله شجر

نتایج کنکور ۹۹ اعلام شد

نتایج نهایی کنکور سال ۹۹ اعلام شد و کارنامه نهایی ۱۵ آبان منتشر خواهد شد.

نتایج کنکور ۹۹ اعلام شد

به گزارش شجرنیوز، نتایج نهایی آزمون سراسری سال 99 اعلام شد.

سازمان سنجش اعلام کرد: در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مبنی بر اعمال محدودیت در پذیرش حضوری متقاضیان به منظورجلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی شما و خانواده‌های عزیز، به اطلاع داوطلبان آزمون سراسری سال 1399 می‌رساند سازمان سنجش آموزش کشور ضمن عذرخواهی از داوطلبان گرامی پاسخگویی حضوری نخواهد داشت و به داوطلبان اکیداً توصیه می‌شود درصورتی که درخصوص نتیجه این آزمون سوال و یا درخواستی دارند میتوانند از روشهای ذیل درخواست خود را به این سازمان ارسال و یا سوالات خود را مطرح نمایند:

1- پذیرفته شدگانی که مدعی هستند در انتخاب رشته خود مرتکب اشتباه شده‌اند و تقاضای بررسی کدرشته اولویت بعدی در فرم انتخاب رشته و یا مجوز شرکت در آزمون سال آینده (برای قبولین رشته های دوره روزانه) را دارند می بایست پس از انتشار کارنامه نتایج نهایی (در تاریخ 99/08/15) تقاضای خود را منحصراً بصورت اینترنتی از طریق سیستم پاسخگویی در درگاه اطلاع رسانی این سازمان «با موضوع بررسی اشتباه در انتخاب رشته و تقاضای اولویت بعدی» حداکثر تا تاریخ 99/08/23به این سازمان ارسال نمایند.

تقاضاهایی که برای طرح این موضوع از سایر روشها و بعد از تاریخ 99/08/23 به این سازمان واصل شود قابل بررسی و پاسخگویی نخواهد بود. بدیهی است صرفاً مواردی که اشتباه در انتخاب رشته تشخیص داده شود مورد بررسی قرار می گیرد و در سایر موارد لازم است بعد از ثبت نام در کد رشته اعلام شده در دانشگاه یا موسسه محل قبولی از طریق آئین نامه مربوطه اقدام نمایند.

2- باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظورجلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال و یا اعتراض به مندرجات کارنامه نتایج نهایی (بجز موضوع ذکر شده در بند 1) می توانندحداکثر تا تاریخ 99/08/23 به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود.

متقاضیان می توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پرتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس http://rahgiri.sanjesh.orgوارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند. به مواردی که از طریق دیگری و یا بعد از تاریخ 99/08/23 واصل شود به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

3- ضمناً متقاضیان در صورت لزوم می توانند سوال یا سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتیسازمان سنجش آموزش کشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن 42163-021  مطرح نمایند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.