اخبار شهر تهراناخباردر استان

ورود ۳۰ دستگاه اتوبوس برقی به ناوگان عمومی شهر تهران

تهران- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با تاکید بر توسعه این ناوگان گفت: تا پایان دی ماه ۳۰ دستگاه اتوبوس برقی در مسیر جمهوری اسلامی تا بهارستان بکارگیری می‌شود.

به گزارش شجرنیوز از تهران، مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در حاشیه برگزاری دومین یادواره شهدای شرکت واحد اتوبوسرانی در جمع خبرنگاران گفت: قرار بود در آبان ماه ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی در خط جمهوری _ بهارستان خدمت رسانی کند که این امر محقق نشد اما بر اساس پیگیری صورت گرفته تا دیماه ۳۰ دستگاه از تعداد اتوبوس برقی وارد ناوگان حمل و نقل عمومی تهران خواهد شد.

وی افزود: از مهرماه تاکنون ۹۱ دستگاه اتوبوس توسط ۲ کارخانه عقاب و اسنا تحویل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران شده است.

علیزاده در خصوص نوسازی ناوگان اتوبوسرانی نیز عنوان کرد: در این دوره از مدیریت شهری تاکنون ۸۰۰ دستگاه اتوبوس نوسازی و وارد مدار بهره برداری شد.

وی در ادامه گفت: بزودی مکاتبه ای با رئیس شورای شهر خواهد شد و پیشنهاد نامگذاری معبری به نام ۵۹ شهید شرکت واحد مطرح می شود و امیدواریم این موضوع در کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران بررسی و به تصویب برسد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران یادآور شد: نخستین یادواره شهدای شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در سال ۸۸ برگزار شد و امشب دومین دوره یادواره شهدای شرکت واحد اتوبوسرانی با حضور خانواده معظم شهدا برگزار شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.