شهر شهریاراخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

آئین معارفه فرماندار ویژه شهریار برگزار شد/ احتمال تغییر در دو فرمانداری استان تهران

شهریار- معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران از تغییر فرماندار شهریار در راستای بهبود وضعیت و خدمت بیشتر به مردم و رسیدن به اهداف دولت سیزدهم خبر داد و گفت: احتمال تغییر و جابه‌جایی در دو فرمانداری استان تهران وجود دارد.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، سیدعباس جوهری در مراسم تکریم و معارفه فرماندار ویژه شهرستان شهریار که عصر امروز در سالن جلسات فرمانداری شهریار برگزار شد، اظهار داشت: طی صلاحدید استاندار تهران تغییری در فرمانداری ویژه شهرستان شهریار انجام شد و این تغییر در راستای بهبود وضعیت و خدمت بیشتر به مردم و رسیدن به اهداف دولت سیزدهم و انجام مصوبات سفر رئیس‌جمهوری صورت می‌گیرد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران، افزود: براساس ارزیابی‌های مجموعه استانداری و استاندار تهران و براساس دریافت‌ها، اگر نیاز به تغییر باشد، جابه‌جایی صورت می‌گیرد و احتمال تغییر و جابه‌جایی در دو فرمانداری دیگر وجود دارد که باید جمع‌بندی‌ها انجام شود.

حجت‌الاسلام سید حسین حسینی نوری، امام‌جمعه شهریار در ادامه گفت: مسئولان در برخورد با مردم وظیفه دارند از تکبر و فخرفروشی دوری کرده و به قشر ضعیف و محروم جامعه توجه کنند.

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی هر کدام سرباز نظام هستیم و این تغییرات در مسئولیت‌ها در جهت خدمت‌رسانی مطلوب‌تر بوده و باید آن را پذیرفت.

امام‌ جمعه شهریار ادامه داد: از فرماندار جدید انتظار داریم با تعامل و همکاری مشکلات را رسیدگی کرده و پیگیر مسائل شهرستان در سطح استانی و ملی بوده و به‌صورت جهادی فعالیت کنند.

حسین حق‌وردی، نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: مهم‌ترین بحث شهریار اجرای کامل مصوبات سفر ریاست جمهوری است و بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار در روزهای آینده پس از 37 سال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به تقویت زیرساخت‌ها، توجه ویژه به مترو غرب استان و بحران آب تأکید کرد و افزود: طبق مصوباتی که از مجلس جهت رسیدگی به آب شرب گرفته شده، مسئولان شهریار باید نسبت به اجرایی شدن آن اقدام کنند و در صورت کم‌توجهی بحران آب در سال بعد جدی‌تر خواهد بود.

به گزارش شجرنیوز، در حکمی از سوی علیرضا فخاری، استاندار تهران علیرضا فاتحی‌نژاد به‌عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شهریار معرفی و از زحمات امیرعباس شفیع‌زاده در 19 ماه خدمت تقدیر شد.

در بخشی از این حکم آمده است: انتظار می‌رود با اتکا به خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن “بیانیه گام دوم انقلاب” و مفاد “عهدنامه مدیران دولت مردمی” با روحیه انقلابی، پاکدستی، فسادستیزی، قانون‌مداری و عدالت‌محوری با تأکید بر گره‌گشایی از مشکلات مردم شریف آن شهرستان کوشا باشید.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.