اخبار شهرستان فیروزکوهاخبارخبر مهمدر استان

آب‌گرفتگی بخش‌هایی از فیروزکوه درپی بارش شدید باران

فیروزکوه- فرماندار فیروزکوه گفت: باتوجه‌به حجم بالای بارش‌ها، مسیل‌ها و معابر شهر ارجمند دچار آب‌گرفتگی شده بود اما اکنون مشکل خاصی وجود ندارد.

به گزارش شجرنیوز از فیروزکوه، محمد حیدری‌منش فرماندار شهرستان فیروزکوه ضمن حضور میدانی در سطح معابر شهر ارجمند این شهرستان از آمادگی ستاد مدیریت بحران خبر داد و اظهار کرد: برای پیشگیری از حوادث ناشی از بارش شدید باران، همه واحدهای خدمت‌رسان شهرداری ارجمند و ستاد بحران شهرستان در حالت آماده‌باش هستند.وی با اشاره به اینکه از ساعاتی پیش در نقاط مختلف شهر ارجمند درحال‌ خدمت‌رسانی هستند، ادامه داد: باتوجه‌به حجم بالای بارش‌ها، مسیل‌ها و معابر شهر ارجمند دچار آب‌گرفتگی شده بود اما اکنون مشکل خاصی وجود ندارد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه در پایان ضمن قدردانی از صبر و همکاری شهروندان عزیز از آنان خواست از تردد بی‌مورد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها جدا خودداری کنند. اداره کل هواشناسی استان تهران امروز ضمن هشدار به مردم اعلام کرد که با تقویت رطوبت و ناپایداری در دامنه‌ها و ارتفاعات به‌ویژه در شمال شرق استان، طی عصر شنبه تا یکشنبه‌شب در بعضی ساعت‌ها، احتمال رگبار متوسط تا شدید باران و رعدوبرق با احتمال بارش تگرگ و رخداد صاعقه آب‌گرفتگی و جاری‌شدن روان‌آب وجود دارد.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.