بازاراخبار

آشنایی با استخر الماس اندیشه شهرستان شهریار

یکی از تفریحات پر طرفدار بویژه در فصل تابستان رفتن به استخر است. در این یادداشت به معرفی یکی از استخرهای منطقه اندیشه شهریار پرداخته ایم.

آشنایی با استخر الماس اندیشه شهرستان شهریار

شنا یکی از ورزش های پر شور و هیجان و یکی از تفریحات پر طرفدار فصل تابستان به شمار می آید. اگر ساکن اندیشه، شهریار و ملارد هستید و قصد رفتن به استخر دارید، استخرهای روباز و سرپوشیده بسیاری وجود دارند که برای انتخاب بهترین ها باید کمی جستجو کرد. در این متن به معرفی یکی از بهترین استخرهای شهر اندیشه پرداختیم.

در این هوای گرم تابستان یکی از لذت بخش ترین تفریحات، آب تنی و شنا است. اگر می خواهید یک استخر خوب برای گذراندن تابستان گرم  انتخاب کنید با شجرنیوز همراه باشید.

در ادامه مجموعه ورزشی و استخر نگین الماس اندیشه را معرفی می کنیم.

استخر الماس اندیشه

مجموعه ورزشی و استخر نگین الماس در فاز 4 اندیشه، خیابان توحید شمالی، خیابان هشترودی، کوچه توحید واقع شده است و به لحاظ دسترسی در بهترین موقعیت قرار دارد.

استخر الماس اندیشه دارای امکانات فوق العاده برای تفریحی لذت بخش برای کسانی است که به ورزش های آبی علاقه مند هستند که ضمن شنا و آب تنی می توانند از سایر ویژگی های کم نظرین این مجموعه بهره مند شوند.

ویژگی های مناسب استخر الماس اندیشه

این مجموعه یکی از بهترین استخرهای منطقه می باشد که دارای سونای خشک، سونای بخار، جکوزی ویژه، سیستم شنای بی انتها، حمام ترکی، انواع ماساژ و آبدرمانی می باشد.

یکی از نقاط قوت و متمایز کننده استخر الماس اندیشه از سایر مجموعه های دیگر، مدیریت این استخر است که وظیفه آن بر دوش دکتر باهمت، عضو هیئت علمی دانشگاه و متخصص حرکات اصلاحی و آسیب شناسی ورزشی و آب درمانی و تمرین درمانی است که خدمات بسیار ارزشمندی به مراجعان مجموعه ورزشی نگین الماس اندیشه از سوی ایشان ارائه می شود.

دکتر باهمت مدیر استخر الماس اندیشه

فواید آب درمانی و تمرین درمانی در استخر الماس اندیشه

آب درمانی یا هیدروتراپی یکی از روش های درمانی است که از دیرباز مورد توجه بوده و امروزه به عنوان یکی از متدهای مهم و موثر درمانی در فیزیوترپی کاربرد دارد.

آب درمانی سبب کاهش درد بیمار و تقویت مفاصل و عضلات ضعیف شده و افزایش دامنه حرکتی مفاصل می شود.

انجام تمرینات در آب همچنین سبب رفع خستگی، احساس آرامش و تسکین بسیاری از دردها می شود.

آب درمانی یک روش درمانی بر پایه خواص فیزیکی آب است که با کاهش وزن در آب، استفاده از نیروی فشار آب به عنوان یک عامل مقاومتی جهت تقویت عضلات بکار می رود.

کاهش فشار ناشی از وزن در آب یکی از مهم ترین فواید انجام تمرینات در آب است که طی ان فرد می تواند از فشار وارده بر مفاصل خود هنگام انجام تمرینات بکاهد.

آب درمانی در استخر الماس اندیشه

تمرینات در آب باید تحت نظر متخصص باشد تا احتمال بروز عوارض جانبی به حداقل برسد و قبل از انجام آب درمانی باید با پزشک مشورت کنید تا شرایط شما را مورد بررسی قرار داده و بی خطر بودن آب درمانی را برای شما تایید کند که این خدمت در مجموعه الماس اندیشه توسط دکتر باهمت متخصص حرکات اصلاحی و آسیب شناسی ورزشی و آب درمانی و تمرین درمانی  به مراجعان داده می شود.

 

برگزاری دوره های آموزش شنا از مبتدی تا پیشرفته در استخر الماس اندیشه

شنا یكی از محبوب ترین ورزش ها در بین اقشار مختلف مردم است. فردی كه شنا می كند، نه تنها از این طریق احساس راحتی و نشاط می كند بلكه در اثر شنا كردن قابلیتهای جسمانی خود را از قبیل استقامت دستگاه گردش خون و تنفس، قدرت، سرعت و انعطاف پذیری مفاصل شانه و مچ پا افزایش می دهد.

ورزش شنا ورزشی است كه از سن نوزادی تا سن كهنسالی میتوان آنرا انجام داد و به طور كلی ورزشی است كه هیجان و اضطراب را كاهش داده، عضلات را قوی و محكم كرده و بدن را نرم و انعطاف پذیر می سازد و باعث می شود كه فرد انرژیی بیشتری برای انجام كارهای روزانه خود كسب كند.

آموزش شنا در استخر الماس اندیشه

آموزش شنا در استخر الماس اندیشه توسط اساتید برجسته و با تجربه در تمامی مقاطع سنی و بصورت عمومی و خصوصی ارائه می گردد. فصل تابستان فرصت مناسبی است تا کودکان و نوجوانان خود را با این ورزش جذاب آشنا کنید تا یک مهارت کاربردی را بیاموزند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.