شهر اسلامشهراخباراخبار شهرستان اسلامشهرخبر مهمدر استان

آمادگی ۳۳۲ مدرسه در اسلامشهر برای حضور دانش آموزان

اسلامشهر- مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر گفت: برای استقبال از سال تحصیلی جدید تعداد ۳۳۲ مدرسه دولتی و غیردولتی برای استقبال و پذیرش از دانش آموزان آماده شده است.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، جلسه هم‌اندیشی مدیران مدارس اسلامشهر با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران، فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا و فرماندار اسلامشهر و سایر مسئولان شهرستانی و مدیران مدارس دولتی و غیردولتی اسلامشهر در سالن خوارزمی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

اکبر قنبری مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر اظهار داشت: با تلاش و کوشش مجموعه همکاران ستادی و مدیران و عوامل اجرایی مدارس تعداد 332 مدرسه در قالب 3347 کلاس درس برای حضور دانش آموزان در سال تحصیلی جدید در سطح اسلامشهر، آماده شده است.

وی افزود: خوشبختانه در طی دو سال گذشته با تلاش‌های صورت گرفته و به همت همه عوامل مدیریت و اجرایی در مجموعه آموزش و پرورش موفقیت‌های بسیاری کسب شده و در عرصه‌های مختلف اسلامشهر، جزو رتبه‌های برتر استانی و کشوری شناخته شده است.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان اسلامشهر، با اشاره به کسب 48 رتبه برتر ورزشی استانی و کشوری، بیان کرد: کسب رتبه اول در مستندسازی املاک و مستغلات آموزش و پرورش، کسب رتبه برتر کیفیت‌بخشی مدارس، کسب رتبه برتر در ثبت سفارش کتاب‌های درسی در سامانه، بخشی از موفقیت‌های این منطقه می‌توان برشمرد که تاکنون به‌دست‌آمده است.

تربیت توحیدی در آموزش برترین کارهاست

در ادامه حجت‌الاسلام صفری امام‌جمعه شهر احمدآبادمستوفی هم طی سخنانی اظهار داشت: نقش معلم و مدیر در حاکمیت امروز جمهوری اسلامی بسیار مهم است، من و شما مدیران مفتخریم برای این نظام سرباز تربیت کنیم.

وی افزود: برای عمل کردن به وظیفه خطیر تربیتی خود، باید تربیت توحیدی را در رأس امور آموزش قرار دهیم که این نگاه بالاترین و بافضیلت‌ترین کارهاست.

امام‌جمعه احمدآباد مستوفی بیان کرد: امیدوارم امسال منتهی به ظهور شود و بتوانیم سربازان را با محوریت مهدویت تربیت و در نظم نوین اسلامی که در دنیا در حال تحقق است، نقش داشته باشیم.

کسب افتخارات حوزه آموزش نشانه دغدغه‌مندی مدیران مدارس اسلامشهر است

سید اکبر اسحقی رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر هم با تقدیر از مدیر آموزش‌وپرورش اسلامشهر تأکید کرد: از مدیران می‌خواهیم از تمام ظرفیت خود برای تربیت سرمایه‌ها و نسل آینده در شهرمان استفاده کنند. در اسلامشهر به نعمت مدیران شهرستان که دغدغه‌مند در امر تعلیم و تربیت هستند، مدیران مدارس توانمند و کار درست بوده و کسب افتخارات مهم در حوزه آموزش‌وپرورش مرهون همین موضوع است.

وی با اشاره به اینکه در مدارس ما باوجود کاستی‌های فراوان و کمترین امکانات، بهترین و بالاترین کارها انجام می‌شود، گفت: مجموعه مدیریت شهری در حوزه آسفالت و رنگ‌آمیزی مدارس و فضای سیما و منظر برخی مدارس اقدامات خوبی انجام داده و در قالب پروژه مهر در حال اجراست.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر با تأکید بر اینکه بنده هم از جامعه فرهنگیان و معلم هستم، خاطرنشان کرد: از همه مدیران و معلمان در جایگاه معلمی و استادی که به جایگاه آینده کشور واقفید و دلسوز تشکر می‌کنم و تقاضا دارم همواره علمتان را به‌روز کنید و از دانش خود نگهداری و به نسل آینده و دانش‌آموزان تحویل دهید.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.