شهر فردوسیهاخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

آموزش ۲۵۰ دانش آموز شهریاری در دوره‌ آموزش ایمنی

شهریار- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردوسیه از آموزش ۲۵۰ نفر از دانش آموزان دبیرستان شهید دستغیب در راستای ارتقا سطح آگاهی و افزایش اطلاعات در خصوص خاموش کننده‌های دستی و رعایت موارد ایمنی خبر داد .

به گزارش شجرنیوز از شهریار، ایوب بیات رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردوسیه روز پنجشنبه گفت :تغییر برخی از بی‌احتیاطی ها که منجر به حوادث غیر قابل جبران می‌شود نیازمند فرهنگ سازی است .

وی ادامه داد : آگاه‌سازی نسل آینده با توجه به بررسی کارشناسان و فرهیختگان است که قطعاً دوره‌های آموزشی نقش تعیین کننده‌ای در تمام موارد مختلف در این حوزه دارد.

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردوسیه شهریار افزود: دوره‌های آموزشی به رغم ساده بودن آنها برای نسل کنجکاو آینده ساز ما که در مدارس در حال تحصیل هستند بسیار اثرگذار است.

بیات گفت : با نگاه به این موضوع و کاهش خطرات برای شهروندان و خانواده‌ها تلاش شد دوره آموزشی دیگری در مدرسه شهید دستغیب برگزار شود که خوشبختانه در این راستا شاهد آموزش ۲۵۰ نفر از دانش‌آموزان این مدرسه توسط کارشناسان پرتلاش و زحمت کش شهرداری بودیم.

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردوسیه شهریار تصریح کرد : با این اقدامات و به رغم این تلاش انشالله شاهد ارتقا سطح آگاهی شهروندی در حوزه آتش نشانی و مقابله با حوادث احتمالی باشیم.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.