شهر شهریاراخباراخبار شهرستان شهریاردر استان

آیین تجلیل از خبرنگاران در فرمانداری ویژه شهرستان شهریار

شهریار- در آستانه روز خبرنگار از خبرنگاران شهرستان شهریار در فرمانداری ویژه شهرستان شهریار تجلیل به عمل آمد.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان شهریار با حضور علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار، حجت الاسلام و المسلمین حسینی نوری امام جمعه شهرستان شهریار، حسین حق وردی نماینده مردم شریف شهرستان های شهریار ملارد و قدس، اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان رسانه و ارتباطات و فضای مجازی در محل سالن اجتماعات فرمانداری ویژه شهرستان شهریار برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی نوری امام جمعه شهرستان شهریار، توصیه کرد:« بیشترین پیام من پیرامون اخلاق خبرنگاریست، خَلق به شکل ظاهری انسان گفته می‌شود و خُلق به شکل باطنی و نفسانی انسان نظر دارد. در فرهنگ اسلام هدف انسان تقرب به سوی خداست، که پسندیده‌ترین راه هم برای رسیدن به این هدف اخلاق است. در سوره حجرات آیه ۶ در مورد اخلاق خبرنگاری چند توصیه در قرآن دارد. اگر انسان فاسقی برای شما خبر آورد سریع این خبر رو قبول و منعکس نکنید، حتماً در مورد خبر تحقیق کنید، چون این فرد فاسق به دنبال تخریب گروه یا فردی است. لذا مراقب باشید خبر شما باعث تخریب شخص یا اشخاص نشود.»

حسین حق‌وردی نماییده مردم شهریار، ملارد، شهرقدس در حاشیه این نشست اظهار کرد:« برای منسجم کردن درخواست‌های شما که اثرگذار شود یکسری ابزارهای نظارتی داریم تا درخواست‌های شما محقق شود، این ابزارها کتبی و شفاهی هستند، برای تذکر کتبی ما هیچ محدودیتی نداریم، در هر زمان نیازی دیدید در سطح شهرستان و حتی کشور می‌توانیم این تذکر را به صورت کتبی به وزارت کشور انتقال دهیم.»

علی‌رضا فاتحی‌نژاد فرماندار شهرستان شهریار میزبان اصحاب رسانه به بیان ویژگی‌های شاخص شهید خبرنگار شهرستان شهریار پرداخت و عنوان کرد:« رسالت شما خبرنگاران در این زمان ایجاد اتحاد و انسجام ملی است. ۱۷مرداد هر سال بهانه‌ای است برای قدردانی و مرور نقش و اهمیت خبرنگاران. روز خبرنگار به مسئولین یادآوری می‌کند که نقد پایه اصولی و اساسی در روند پیشرفت و اصلاح جامعه است.»

همچنین در بخشی از این مراسم از همسر شهید والامقام علی اکبر طحانی معلم و خبرنگار افتخاری روزنامه کیهان  که در سال ۱۳۶۷ به فیض شهادت نائل آمد تقدیر شد.

در پایان این برنامه از تمامی اصحاب رسانه تقدیر به عمل آمد و  از پریسان حدادی دانش آموز خبرنگار شهرستان شهریار توسط همسر شهید طحانی تقدیر شد.

آیین تجلیل از خبرنگاران در فرمانداری ویژه شهرستان شهریار

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

خبرنگاران: پریسان حدادی ، امیرحسین شیر دل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.