اخبار شهر رباط کریماخباراخبار شهرستان رباط کریمخبر مهمدر استان

آیین رونمایی از خودرو نردبان ۳۲ متری سازمان آتش نشانی شهرداری رباط کریم

رباط کریم- آیین رونمایی از خودرو نردبان ۳۲ متری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رباط کریم با حضور مسئولان شهرستان، همراه با مانور امداد و نجات برگزار شد.

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، آیین رونمایی از خودرو نردبان ۳۲ متری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رباط کریم با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین حسن ترابی امام جمعه شهرستان، امید احمدی فرماندار شهرستان، حمیدرضا اله یاری شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولان شهرستان رباط‌کریم همراه با مانور امداد و نجات پرسنل آتش نشانی و بهره گیری از این نردبان بلند مرتبه برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم در حاشیه این مراسم بیان کرد: ما تا قبل از این رونمایی حتی یک نردبان بالابر ۱۰ متری هم در شهرستان نداشتیم و این اقدام قابل تحسین شهردار، احساس امنیت خاطر و آرامش را به مردم شهر هدیه کرد.

وی افزود: خرید و تهیه اینگونه امکانات و تجهیزات باعث ارتقاء سطح خدمت سازمان های خدمات رسان در مواقع بروز حادثه و بحران به شهروندان می شود و پرسنل آتش نشانی با داشتن تجهیزات به روز، خدمات بهتری را به مردم ارائه خواهند کرد.

در ادامه امید احمدی فرماندار شهرستان رباط کریم عنوان کرد: یکی از ضروریات هر شهری پیش بینی مسائل بحرانی می باشد، چونکه بحران و حادثه خبر نمی کند و هر یک از این امکانات و تجهیزات در مواقع ضروری به کمک مردم می آیند تا بتوانند خدمات بهتری ارائه دهند.

وی ضمن تقدیر از به کارگیری نردبان ۳۲ متری آتش نشانی در شهرداری رباط کریم، بیان داشت: نجات جان یک فرد، یک امر مهم، ضروری و حیاتی است و این تجهیزات به نیروهای فداکار آتش نشانی و خدمات ایمنی کمک می کند تا بتوانند جان یک انسان را از خطر نجات دهند.

حمیدرضا اله‌یاری شهردار رباط‌کریم در این مراسم ابراز داشت: امروز طی مراسمی خودروی مجهز به نردبان ۳۲ متری به ناوگان سازمان آتش‌نشانی شهرداری رباط‌کریم اضافه و رونمایی شد و توجه ویژه به حوزه ایمنی و آتش‌‌نشانی از ابتدا در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به وجود ساختمان‌های مسکونی و خلاء امکانات لازم در صورت بروز حریق طبقات بالایی، به حمدالله خودروی مربوطه با ۳۲ متر ارتفاع تهیه و بهره‌برداری شد.

اله یاری تصریح کرد: این خودرو در حد نو با اعتبار نقدی اولیه ۱۰ میلیارد تومان و الباقی تهاتر خریداری شده است و ارزش روز این خودرو به صورت صفر مبلغی حدود ۹۰ میلیارد تومان است که صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای در این خرید انجام گرفته است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: نباپرس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.