اخبار شهر تهراناخبارخبر مهمدر استان

احمد صادقی به عنوان رییس شورای شهرستان‌ تهران ابقا شد

تهران- اعضای شورای شهرستان تهران برای چهارمین سال پیاپی به ابقای احمد صادقی به عنوان رییس این شورا با حداکثر آرا، رای اعتماد دادند.

به گزارش شجرنیوز از تهران، بیست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهرستان تهران با پیشنهاد اعضای شورا، احمد صادقی عضو شورای شهر تهران در سمت ریاست شورای اسلامی شهرستان تهران با اکثریت آرا (پنج رای) ابقا شد همچنین حمید رضا کروبی به عنوان نایب رییس، عبدالرضا آشوب به عنوان سخنگو و ابوالفضل میر رفیع نیز به عنوان منشی شورای اسلامی شهرستان تهران در سال چهارم فعالیت انتخاب شدند.

احمد صادقی در این جلسه با بیان اینکه طی سه سال گذشته بیش از ۷۰ درصد موضوعات شورا در حال پیگیری، اجرا و مرتفع شدن است، اظهار کرد: باید در ادامه مسیر در سال چهارم دوره ششم شوراهای اسلامی، تلاش مضاعف داشته باشیم تا شرمنده شهروندان در حوزه شهرستان تهران نباشیم و رضایتمندی آنها را به بهترین شکل ممکن جلب کنیم.

وی ادامه داد: طی سه سال گذشته، بیش از ۷۰ درصد موضوعات شورای شهرستان تهران در سه سال گذشته، در حال پیگیری، اجرا و مرتفع شدن است. امیدواریم بتوانیم در آخر دوره شورای اسلامی شهرستان تهران، عملکردی در شأن شهروندان انجام بدهیم تا رضایتمندی مطلوبی در این دوره جلب کنیم.

بیش از ۷۰ درصد موضوعات شورای شهرستان در حال پیگیری، اجرا و مرتفع شدن است

صادقی با اشاره به اقدامات و اهتمام جدی مدیریت شهری به بحث حریم شهر تهران، افزود: در جلسات گذشته پیگیر تبدیل شدن اداره کل حریم شهر تهران به سازمان حریم شهر تهران بوده‌ایم و همچنان پیگیر هستیم. اقدامات خوبی در خصوص بودجه ریزی و هماهنگ بودن اداره کل حریم با بخش های مختلف شهرستان تهران اتفاق افتاده است و این مسیر، با قوت ادامه خواهد داشت تا به سامان مطلوب در این خصوص دست پیدا کنیم.

وی در خصوص آخرین اقدامات انجام شده دبیرخانه شورا گفت: تنظم سند نظام مسایل شهرستان تهران موجب شد فعالیت و اقدامات شورا در دوره ششم از انسجام و هدفمندی خاصی برخوردار باشد همچنین افزایش ۴۰۰ درصد بودجه حریم شهر تهران نیز موجب شد فعالیت‌های عمرانی در بخش‌های کن، مرکزی و آفتاب رونق گیرد.

وی یادآور شد: در ۶ ماهه اول سال جاری، ۱۴۰ پروژه در شهرستان تهران به بهره برداری رسیده است.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.