شهر اندیشهاخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

اخاذی با عنوان مأمور در شهریار/ انهدام باند سارقان سابقه دار در شهر قدس

شهریار- فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری فردی که با معرفی خود تحت عنوان مامور انتظامی اقدام به اخاذی از شهروندان می کرد، خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، سرهنگ پیمان فتاحی روز سه شنبه در این باره گفت: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی در خصوص اخاذی، با تلاش ماموران کلانتری ۱۲ اندیشه فردی که با معرفی خود به عنوان مامور و استفاده از لباس پلیس اقدام به اخاذی از شهروندان می کرد، در شهر اندیشه شهریار مورد شناسایی قرار گرفت.

این مسئول افزود: ماموران انتظامی با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی متهم در فاز یک اندیشه شدند و با هماهنگی مقام قضائی با تعقیب و مراقبت، وی در عملیاتی با یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ سفید رنگ مجهز به چراغ گردان دستگیر شد.

سرهنگ فتاحی با بیان این که متهم در هنگام دستگیری لباس نظامی بر تن داشت و بیش از ۱۰ فقره سرقت بدین شیوه انجام داده، خاطرنشان کرد: پس از تشکیل پرونده با دستور مقام قضائی متهم برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در پایان با بیان این که تمام تلاش پلیس برای ایجاد امنیت اجتماعی در سطح جامعه است، اضافه کرد: شهروندان می توانند هرگونه تقدیر، پیشنهاد و انتقاد از عملکرد کارکنان پلیس را از طریق شماره تلفن ۱۹۷ اعلام کنند و در صورت مراجعه افرادی تحت عنوان مامور، حتما از آنها کارت شناسایی خواسته و بدون مدارک هویتی و شناسایی افراد، با آنها همکاری نکرده و موضوع را به پلیس اعلام کنند.

انهدام باند سارقان سابقه دار در شهر قدس

اخاذی با عنوان مأمور در شهریار

فرمانده انتظامی شهرستان قدس از انهدام باند سارقان سابقه دار توسط ماموران پلیس آگاهی و کشف اموال مسروقه خبرداد.

به گزارش شجرنیوز، سرهنگ شاهپور فلاحی فرمانده انتظامی شهرستان قدس در این باره اظهار داشت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت اموال و اجناس صنفی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قدس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس افزود: ماموران انتظامی در بررسی های میدانی و اقدام فنی موفق به شناسایی سارقان شده و با اخذ دستور قضائی وارد مخفیگاه آنان شده و علاوه بر کشف مقادیر قابل توجهی اقلام سرقتی، هر دو سارق را در شهرستان قدس دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

این مسئول با بیان اینکه ارزش اموال کشف شده بالغ بر هشت میلیارد ریال بوده است، تصریح کرد: با اعتراف صریح متهمان و شناسایی مالخران اشیای سرقتی، ماموران پلیس آگاهی با اخذ دستور نیابت قضائی، سه مالخر را نیز در شهرستان های همجوار دستگیر شدند.

سرهنگ فلاحی خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و هر پنج متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس یادآور شد: پلیس با تمام توان و به صورت شبانه روزی در تلاش است تا امنیت و آرامش را در جامعه نهادینه کند و همکاری شهروندان در خصوص معرفی سارقان، مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی برای برخورد قاطعانه و قانونی پلیس با این افراد، می تواند این روند را تسریع بخشیده و احساس امنیت را در جامعه افزایش دهد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.