اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

از دستگیری قاتل فراری خراسان رضوی در شهریار تا کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر در ملارد

شهریار- رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری قاتل فراری استان خراسان رضوی در شهرستان شهریار خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، سرهنگ “فضل الله سواری پور” روز یکشنبه گفت: برابر خبری از سکونت قاتل فراری استان خراسان رضوی با هویت جعلی در شهریار ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده و پیچیده، ماموران موفق به شناسایی محل اختفاء قاتل متواری در فردوسیه شهریار شدند.

این مقام انتظامی اظهارداشت: در همین راستا هماهنگی لازم با دستگاه قضائی صورت گرفته که در نهایت ماموران طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه، قاتل متواری را پس از ۱۲ سال شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سواری پور با بیان اینکه متهم به بزه انتسابی معترف شد، بیان کرد: در بازجویی های صورت گرفته، متهم اذعان داشت که پس از وقوع جرم از کشور خارج شده و پس از بازگشت به کشور با هویت جعلی زندگی می کرده است.

 

کشف ۲ کیلوگرم مواد افیونی شیشه در “ملارد”

از دستگیری قاتل فراری خراسان رضوی در شهریار تا کشف ۲ کیلو مخدر شیشه در ملارد

سرهنگ “کیانوش نور محمدی”فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: بنا بر خبری در خصوص فعالیت شخصی در توزیع مواد مخدر از نوع شیشه در ملارد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: پس از شناسایی متهم ، ماموران به محل مذکور اعزام و با هماهنگی قضایی و با رعایت کلیه موازین قانونی وارد منزل متهم شدند.

فرمانده انتظامی ملارد ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته از منزل، مقدار ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و در این راستا یک نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی گردید.

 

جمع آوری ۸۲ معتاد متجاهر در اجرای طرح آرامش در “شهریار”

از دستگیری قاتل فراری خراسان رضوی در شهریار تا کشف ۲ کیلو مخدر شیشه در ملارد

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار اظهار داشت: در اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ماموران پایگاه مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه پس از اخذ هماهنگی قضائی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در شهریار اقدام کردند.

سرهنگ “پیمان فتاحی” افزود: در جریان اجرای این طرح، پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به ظرفیت های ایجاد شده در کمپ های ترک اعتیاد در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۸۲ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان شهریار جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

‎‎‌‎‎‌دستگیری اراذل و اوباش در “شهریار”

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در این خصوص اظهار داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و عربده کشی اراذل و اوباش در پارک کودک شهریار، بررسی خبر به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی قرار گرفت.

سرهنگ “فتاحی” افزود:با حضور به موقع پلیس، متهم که با استفاده از سلاح سرد در حال عربده کشی و درگیری با مردم و کسبه بوده و باعث اخلال در نظم عمومی و برهم زدن امنیت و آرامش مردم شده، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار اظهار داشت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

توقیف خودروی حامل شلوار قاچاق در شهریار

از دستگیری قاتل فراری خراسان رضوی در شهریار تا کشف ۲ کیلو مخدر شیشه در ملارد

سرهنگ”سیدهاشم حسینی خواه”رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به جزئیات این خبر گفت: در جریان اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت زنی در محور رباط کریم به شهریار به یک دستگاه وانت مشکوک و موفق به توقیف آن شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: با دستگیری یک نفر در این عملیات پلیس، در بازرسی از خودروی توقیفی، ۴۷۰ثوب شلوار خارجی قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال کشف شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.