اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

اعتبارات محرومیت زدایی و عمرانی بهارستان ۳ برابر افزایش می یابد

بهارستان- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اختصاص۶۴ میلیارد تومانی اعتبارات استانی به بهارستان گفت: اعتبارات این شهرستان با مصوبات سفر رئیس جمهور سه برابر می شود.

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، علاالدین ازوجی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران صبح سه شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی بهارستان که با حضور نوحی فرماندار و رؤسای ادارات شهرستان با هدف تصویب اعتبارات استانی طرح‌ها و پروژه‌ها در سالن جلسات پیامبر اعظم (ص) برگزار شد گفت: در سال ۱۴۰۱، مبلغ ۸۵ میلیارد تومان اعتبارات استانی برای شهرستان بهارستان تصویب شده بود.

وی افزود: از میزان مبلغ مصوب شده بالغ بر ۶۰ درصد آن تخصیص یافته است.

ازوجی اظهار داشت: برای سال ۱۴۰۲ نیز در وهله اول ۶۴ میلیارد تومان مصوب شده است که با احتساب اعتبارات محرومیت زدایی و مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری، این مبلغ حداقل تا سه برابر افزایش خواهد یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران عنوان داشت: بخش عمده‌ای از این اعتبارات به حوزه‌های آب و فاضلاب، ورزش، مدارس، کشاورزی و آسیب‌های اجتماعی اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه اگر این اعتبارات در سنوات آتی هم ادامه پیدا کند، بخش عمده‌ای از محرومیت‌های شهرستان برطرف خواهد شد، عنوان داشت: بخش عمده‌ای از پروژه‌های شهرستان نیمه تمام هست و تأکید عمده سازمان برنامه و بودجه کشور، استاندار و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، بر اتمام این پروژه‌ها است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.