اخبار شهرستان قدساخبارخبر مهمدر استان

اعلام تمهیدات ترافیکی دیدار استقلال ـ الغرافه در شهرقدس

شهرقدس- رئیس پلیس راهور فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در زمان مسابقه فوتبال بین تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الغرافه قطر در روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از شهرقدس، سرهنگ ایوب وشنی زرگران در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الغرافه قطر در روز دوشنبه 26 شهریورماه اظهار داشت: به‌منظور مدیریت ترافیکی محورها و جاده‌های منتهی به شهرستان قدس و مسیرهای درون شهری این شهرستان با هدف سهولت در تردد هواداران و ساکنین شهرستان قدس، محدودیت‌های ترافیکی در معابر منتهی به ورزشگاه شهدای قدس اعمال می‌شود.

وی افزود: جهت برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های الغرافه قطر و استقلال ایران تمهیدات ترافیکی در نظر گرفته شده است که با رعایت عموم شهروندان و همکاری مطلوب با پلیس، امید است روز خاطره آمیزی برای همه ایرانیان رقم بخورد.

رئیس پلیس راهور فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه گفت: ممنوعیت پارک خودرو در طول خیابان‌های اطراف ورزشگاه در روز بازی اجرایی و برای محل پارک خودروها در ضلع جنوبی ورزشگاه، پارکینگ جدیدالاحداثی در نظر گرفته شده است.

سرهنگ وشنی زرگران در پایان خاطرنشان کرد: محدودیت مقطعی در بلوار شهید کلهر از ساعت 15 الی 24 شب و محدودیت کامل تردد در خیابان بهشت از ساعت 12 الی 24 روز بازی و نیز محدودیت تردد خیابان سی‌متری شورا حدفاصل خیابان ساحل به سمت ورزشگاه از ابتدای سی‌متری شورا غرب به شرق و شرق به غرب اعمال خواهد شد.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.