اخبار نصیرشهراخباراخبار شهرستان رباط کریمخبر مهمدر استان

افتتاح اورژانس شهرک صنعتی نصیرآباد رباط کریم در دهه فجر

رباط کریم- اورژانس شهرک صنعتی نصیرآباد رباط کریم با حضور معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران مسئولان شهرستان رباط کریم افتتاح شد.

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، ساختمان اورژانس در شهرک صنعتی نصیرآباد ، بوستان دوستدار کودک و سیستم روشنایی خورشیدی با حضور محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران، نماینده مجلس شورای اسلامی ، احمدی فرماندار ، امام جمعه نصیرشهر ، شهردار و برخی مسئولان شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

پروژه ساختمان اورژانس در شهرک صنعتی نصیرآباد با ۵۱۰ میلیارد ریال اعتبار ،جهت خدمات دهی به شهرک صنعتی نصیرآباد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح اورژانس شهرک صنعتی نصیرآباد رباط کریم در دهه فجر 

۲ پروژه عمرانی دیگر نیز با اعتباری بالغ بر ۱۹۵ میلیارد ریال در نصیرشهر بهره برداری شد.

فرشاد شهسواری شهردار نصیر شهر در این مراسم اظهار کرد: بوستان دوستدار کودک در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع و در بازه زمانی ۵۰ روزه با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.

افتتاح اورژانس شهرک صنعتی نصیرآباد رباط کریم در دهه فجر 

وی افزود: استفاده از انرژی سبز در سیستم روشنایی و احداث مسیر سلامت و زمین اسکیت و همچنین شهر آموزشی ترافیک از جمله امکانات این بوستان برای کودکان است .

شهسواری دو ویژگی مهم پروژه بوستان دوستدار کودک را ایمنی و نوآوری بیان کرد و افزود: این بوستان که یک از بوستان های کم نظیر منطقه در حوزه کودک است و در احداث آن با نوآوری های صورت گرفته ایمنی کودکان افزایش یافته است.

شهردار نصیرشهر با اشاره به بهره گیری از سیستم روشنایی خورشیدی در بوستان کودک اظهار کرد: در راستای استفاده از انرژی سبز و افزایش ایمنی کودکان از خطر برق گرفتگی ، این بوستان به سیستم روشنایی خورشیدی مجهز شده است .

افتتاح اورژانس شهرک صنعتی نصیرآباد رباط کریم در دهه فجر 

وی در ادامه بیان داشت: افتتاح فاز اول بوستان خطی ۹دی از دیگر پروژه هایی بود که به بهره برداری رسید و کلنگ ایستگاه تاکسی در زیر بنای ۱۴۵متر مربع بر زمین زده شد.

نصیر شهر در شهرستان رباط کریم در جنوب غربی استان تهران قرار دارد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.