اخبار شهر رباط کریماخباراخبار شهرستان رباط کریمخبر مهمدر استان

افتتاح پروژه های عمرانی در رباط کریم با حضور معاون استاندار تهران

رباط کریم- هر ماه افتتاح، وعده‌ای بود که شهردار رباط‌کریم از اواخر سال گذشته در خصوص پروژه‌های عمرانی و زیربنایی مطرح کرد و در تحقق این وعده چهار پروژه عمرانی توسعه‌محور با حضور میر محمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران افتتاح و به شهروندان شهر رباط‌کریم تقدیم شد.

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، حمید رضا اله‌یاری روز دوشنبه در حاشیه این آئین اظهار داشت: ساخت بوستان کودک و ترافیک، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی بود که ازهمان روزهای ابتدایی خدمت در شهرداری رباط‌کریم مورد توجه قرار گرفت و در راستای پاسخ به مطالبه به حق شهروندان و توجه به ارتقا زیرساخت‌های آموزشی و فضای سبز وعده بازسازی و تجهیز این بوستان به شهروندان داده شد.

افتتاح پروژه های عمرانی در رباط کریم با حضور معاون استاندار تهران

وی افزود: پروژه بوستان ترافیک در شهرک آبشناسان این کهن شهر، به عنوان سرفصلی در راستای راهبرد بین‌المللی شهر دوستدار کودک و در راستای اهداف فرهنگی، اجتماعی و آموزشی در سال گذشته به همت شهرداری رباط‌کریم کلنگ‌زنی شد و عملیات عمرانی آن طی روزهای اخیر باسرعت تکمیل و امروز به بهره برداری رسید.

شهردار رباط‌کریم ادامه داد: بهره مندی از چراغ راهنمایی به روز و نوین برای اولین بار در این بوستان آموزشی مورد استقاده قرار گرفته است.

افتتاح پروژه های عمرانی در رباط کریم با حضور معاون استاندار تهران

اله یاری بیان کرد: پروژه بوستان خطی آبشناسان در راستای توسعه سرانه فضای سبز و همچنین پروژه شهربازی منطقه آبشناسان به عنوان پروژه‌ مشارکتی با بخش خصوصی در راستای توسعه زیرساخت‌های شهری و توزیع عادلانه امکانات و منابع کلنگ‌زنی و در مرحله اجرایی قرار گرفت.

افتتاح پروژه های عمرانی در رباط کریم با حضور معاون استاندار تهران

وی اضافه کرد: از دیگر مطالبات به حق مردم در این شهرستان افتتاح ساختمان شورای اسلامی شهر بود که به همت شهرداری و مجموعه مدیریت شهری افتتاح و به بهره برداری رسید امیدواریم تا بتوانیم بخشی از مشکلات مردم را مرتفع کنیم.

به گزارش ایرنا، این آئین با حضور مهندس میرمحمدغراوی معاون عمرانی استاندار، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ترابی امام جمعه، دکتر امید احمدی فرماندار، مهندس رحمتی معاون امور شهری استانداری، سرهنگ تیمور کلانتری رئیس نیروی انتظامی شهرستان، دکتر حمیدرضااله یاری شهردار رباط‌کریم، خانواده شهدا و ایثارگران و جمعی از شهروندان انجام شد.

شهرستان رباط کریم در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.