اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

افزایش ۷۶ درصدی کشف اموال مسروقه در بهارستان

بهارستان- فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان، گفت: کشف اموال مسروقه از سارقین و تحویل آن به مال‌باختگان در بهارستان رشد ۷۶ درصدی را نشان می‌دهد که نشان از فعالیت گسترده نیروی انتظامی است.

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، سرهنگ مجید عسگری‌نیا فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان، با اشاره به کاهش 24 درصدی جرایم نسبت به مدت 2 ماهه سال گذشته، اظهار داشت: کشف اموال مسروقه و تحویل به مال‌باختگان در بهارستان 76 درصد افزایش داشته است.

وی به افزایش 55 درصدی دستگیری سارقین در 2 ماهه ابتدایی سال جاری اشاره و افزود: یکی از مهم‌ترین مأموریت پلیس مقابله با سارقین است که توفیقات خوبی به‌دست‌ آمده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان، گفت: مأموریت اصلی پلیس در سال جاری اجرای طرح نور حجاب و عفاف است که با تمام ظرفیت به اجرا درآمده و اقدامات خوبی در این طرح به وجود آمده است.

عسگری‌نیا در ادامه اضافه کرد: شهرستان بهارستان از وضعیت خوبی در بحث عفاف و حجاب دارد که مردم نهایت همکاری را با پلیس دارند و شهرستان شور و شعور عاشورایی دارای بهترین وضعیت عفاف و حجاب است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سفر رئیس‌ جمهور شهید به شهرستان بهارستان 2 کلانتری در جهت ارتقای سرانه‌ای امنیتی و انتظامی در شهرهای گلستان و نسیم‌شهر در دست ساخت است که پیشرفت فیزیکی مطلوبی داشته و با تکمیل و راه‌اندازی این دو مرکز انتظامی سرانه‌های امنیتی و انتظامی بهارستان نیز ارتقا خواهد یافت.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.