شهر وحیدیهاخباراخبار شهرستان شهریاردر استان

انتخابات در حوزه مشق| شور خلق حماسه در شهر وحیدیه شهریار

شهریار- به گزارش خبرنگار شجرنیوز مردم ولایتمدار شهر وحیدیه شهرستان شهریار هدف خود را از شرکت در انتخابات یازدهم اسفندماه حمایت از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند.

معصومه مجاهدطلب – به گزارش شجرنیوز از شهریار، طی مصاحبه خبرنگار این پایگاه خبری با مردم شهید پرور شهر وحیدیه در روز یازدهم اسفندماه و خلق حماسه‌ای دیگر با نظرات و اهداف بلند آن‌ها روبه‌رو شد.

شور خلق حماسه در شهر وحیدیه شهریار

آن‌ها اذعان داشتند: با رأی دادن خود به پیشرفت کشور عزیزمان ایران کمک می‌کنیم و کسی که رأی ندهد ضرر کرده است. رأی ما کمک به ایران است. ما پشت رهبر عزیزمان، پشت ولایت فقیه هستیم و مشکلات کشور از قوی بودن ما کم نمی‌کند چون ما قوی هستیم. وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس‌جمهور برای تک‌تک ما ایرانیان مایه دلگرمی و قوت قلب است؛ طوری که ما در آرامش و آسودگی زندگی می‌کنیم. دشمن توان حمله به ایران و ایرانی را ندارد چون ما رهبری قوی داریم. همه ما دعاگوی ایشان هستیم.

به گزارش خبرنگار شجرنیوز وجود رأی‌اولی‌ها مایه دلگرمی در انتخابات بود. یکی از آنها در مصاحبه با شجرنیوز بیان کرد: من به عنوان یک رأی‌اولی به خاطر وطنم هرکاری که از دستم بر بیاید انجام می‌دهم می‌خواهد رأی دادن باشد یا هرعمل خداپسندانه‌ی دیگری مثل حمایت از مردم. ما در این وطن به دنیا آمدیم پس باید هرکاری برای حفظ آن انجام دهیم. خلق این حماسه بزرگ با حضور جوانانِ رأی‌اولی‌ در کنار افراد مسن و کودکان بر شور انتخاباتی افزوده بود. همه با هم دست به دست یکدیگر داده بودند تا به دشمنان ثابت کنند تا پای جان پشت نظام جمهوری اسلامی و رهبر خود ایستاده‌اند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.