شهر وحیدیهاخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

انتظار مردم وحیدیه شهریار از کاندیدای مجلس| معیشت مردم به سختی درحال گذران است

شهریار- خبرنگار شجرنیوز درر روز برفی به سطح شهر رفت و نظرات مردم، نسبت به انتخاب نماینده ای اصلح در انتخابات یازدهم اسفند را جویا شد.

معصومه مجاهدطلب- به گزارش شجرنیوز از شهریار، شهروندان وحیدیه برای داشتن یک روز برفی و هیجان و تفریح از خانه‌های خود بیرون آمده بودند تا روزی سرشار از انرژی را در کنار خانواده‌های خود داشته باشند. آن‌ها در گفت‌وگو با شجرنیوز علاوه بر شادی حاصل از بارش برف این نعمت خدادادی، در مورد کاندیدای منتخب خود اظهارنظر کردند.

انتظار مردم وحیدیه شهریار از کاندیدای مجلس| معیشت مردم به سختی درحال گذران است

مصاحبه‌شونده ها در تشریح صحبت‌های خود معتقد بودند: نماینده‌ی منتخب باید فردی عادل و از جنس خود ما باشد؛ به فکر مشکلات اقتصادی مردم بوده و برای حل آن توان رایزنی با مسئولین رده بالای کشور را داشته و حرف مردم را به گوش آنها برساند تا معیشت مردم که امروزه به سختی در حال گذران است کمی تسهیل شود.

شهروند دیگری به شجرنیوز گفت: ما باید در سطح شهر خود یک راه و پل ارتباطی با نماینده منتخبمان داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات خود را راحت‌تر با آن‌ها درمیان بگذاریم. نماینده منتخب باید منافع مردم را در نظر بگیرد و بودجه‌هایی که در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد را صرف مشکلات شهر و مردم کند.

زوج جوانی که تازه کانون گرم زندگی خود را تشکیل داده بودند از مشکلات ازدواج و تهیه مسکن خود گفتند: نماینده منتخب باید در مورد شرایط ازدواجِ آسان، راهکارهایی را ارائه دهد تا در شان جوانان جامعه باشد. توانایی حل مشکل مسکن را برای خانواده‌های نوپا و جدید مثل ما داشته باشد تا زوج‌هایی همانند ما، برای ازدواج و تهیه مسکن سختی زیاد نکشند.

از صحبت‌های مردم در سطح شهر به راحتی می‌توان فهمید که مشکلات اصلی، مهم و پر دغدغه آن‌ها « مشکلات اقتصادی، تهیه مسکن، ازدواج آسان» است. مصاحبه‌شونده ها که از قشر مردم عادی بودند اذعان داشتند: با درنظر گرفتن این مشکلات و حل آن‌ها، نماینده اصلحی که واجد شرایط باشد را انتخاب می‌کنیم./شجرنیوز

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.