اخبار شهرستان ملارداخبارخبر مهمدر استان

انتقاد فرماندار ملارد از عملکرد ضعیف مرکز آموزش فنی و حرفه ای

ملارد- ‌فرماندار ملارد در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای از عملکرد ضعیف این مرکز در ارائه خدمات مطلوب به متقاضیان و هنرجویان انتقاد کرد.‌

به گزارش شجرنیوز از ملارد، جابر کریمی فرماندار این شهرستان، ظهر پنج شنبه در بازدید از مرکز فنی حرفه‌ای ملارد واقع در مجتمع اداری شهید سلیمانی که با همراه معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صفادشت انجام شد در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت.

کریمی در گفتگو با مدیر این مرکز با ابراز گلایه و انتقاد از عملکرد مرکز فنی و حرفه ای گفت: هدف ما از راه اندازی این مرکز و اصرار به انتزاع آن از شهریار این بود تا همه مردم شهرستان اعم از ساکنان شهرها و روستاهای تابعه ضمن دسترسی آسان در جهت رفع نیازهای مهارتی از دوره‌های که در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود، بهره مند شوند.

فرماندار ملار دعنوان داشت: هر آنچه که لازم بوده مدیریت شهری صفادشت اعم از ساختمان، تجهیزات اداری و مهارت آموزی در اختیار مرکز گذاشته است اما متأسفانه بعد از حدود ۸ ماه، خدمات آن طور که شایسته مردم شریف شهرستان است داده نمی‌شود.

وی در تماس تلفنی با مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن ابراز گلایه و بیان مشکلات موجود، خواستار تسریع در رسیدگی و رفع موانع جهت بهبود عملکرد این مرکز در ارائه خدمات شایسته به شهروندان شریف این شهرستان شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.