اخبار شهرستان پاکدشتاخبارخبر مهمدر استان

انحراف کامیون جان راننده پراید را در حوالی پاکدشت گرفت

پاکدشت- رییس آتش نشانی شریف آباد از وقوع تصادف دلخراش کامیون و خودروی شخصی در محور امام رضا(ع) و فوت راننده پراید خبرداد.

به گزارش شجرنیوز از پاکدشت، سید حامد تقوی رییس آتش نشانی شریف آباد شهرستان پاکدشت از وقوع تصادف دلخراش در محورامام رضا(ع) نرسیده به جاده آلوئک خبرداد و اظهارداشت: ساعت ۲۰ سه شنبه طی تماس تلفنی مردم با سامانه ۱۲۵ از وقوع حادثه دلخراش تصادف کامیون ۱۰ تن و پراید باخبر شدیم که سریعا تیم آتش نشانی در زمان اندک به محل اعزام شد.

وی در ادامه با اشاره به فرار راننده کامیون از محل وقوع حادثه بیان کرد: متاسفانه در این حادثه راننده برای تصادف نکردن با موتور سیکلت به سمت چپ جاده منحرف می شود که این عمل ناگهانی خودروی سنگین باعث چپ شدن بر روی خودروی پراید شد که راننده پراید در محل فوت کرد.

انحراف کامیون جان راننده پراید را در حوالی پاکدشت گرفت

رییس آتش نشانی شهرداری شریف آباد در ادامه عنوان کرد: به دلیل صدمه بسیار، پیکر راننده خودروی پراید به سختی از داخل خودرو خارج و تحویل نیروی انتظامی شد.

انحراف کامیون جان راننده پراید را در حوالی پاکدشت گرفت

وی در پایان خاطرنشان کرد: عدم نداشتن دقت کافی راننده و تامین نکردن تعادل از سوی کامیون جان یک راننده جوان حدود ۳۰ ساله را گرفت.

شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه کشور با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.