شهر شهریاراخباراخبار شهرستان شهریاردر استان

اگر رأی دادن فایده‌ای نداشت دشمنان نظام این همه برای رأی ندادن مردم تلاش و تبلیغ نمی‌کرد

شهریار- فرمانده حوزه ۸ مرکزی حضرت روح‌اله شهریار در خصوص افرادی که رأی دادن را برای کشور را بی فایده میدادند چنین بیان کرد: اگر رأی دادن فایده ای نداشت دشمنان نظام این همه برای رای ندادن مردم تلاش و تبلیغ نمی‌کردند.

امیرحسین شیردل- به گزارش شجرنیوز از شهریار، سرگرد پاسدار محمد پاشایان، فرمانده حوزه ۸ مرکزی حضرت روح‌اله شهریار، در گفتگو با شجرنیوز، ویژگی های یک رئیس‌جمهور منتخب را اینگونه عنوان کرد:« برای بهتر پاسخ دادن به این سوال بهتر است به صحبت‌های مقام معظم رهبری گوش فرا دهیم. یکی از شاخصه‌های مهم رئیس جمهور آینده، مردم‌دار بودن و سخت‌ ‌کوشی است. که در اصطلاح خستگی را خسته کند. او نباید پشت میز نشین باشد، باید مرد میادین و حضور در بین مردم باشد و از مشکلات مردم در دل جامعه با خبر باشد. و همچنین بتواند در جوامع بین‌المللی اقتدار کشور را حفظ کند.»

سرگرد پاشایان در ادامه اظهار داشت:« تأمین امنیت حوزه‌های انتخاباتی در هشتم تیر ماه امسال، توسط برادران فراجا انجام می‌شود و برادران بسیجی هم یاری دهنده بچه‌های فراجا هستند.»

وی در خصوص افرادی که رأی دادن را برای کشور را بی فایده میدادند چنین بیان کرد:« اگر رأی دادن فایده ای نداشت دشمنان نظام این همه برای رای ندادن مردم تلاش و تبلیغ نمی‌کردند. دشمن از حضور ما مردم در صحنه می‌ترسد و حساس است، حضور ما باعث ناامیدی دشمن می‌شود. تاثیر مشارکت مردم در آینده خود و کشور چه در انتخابات برای شورای شهر، مجلس و ریاست جمهوری، نشان از مهم بودن تصمیم آنها در جمهوری اسلامی ایران دارد. و این مردم هستند که تصمیم می‌گیرند چه کسی برای آنها و سرنوشت آنها در کشور ایفای نقش کند. مردم ما به جِد در تمام این سال‌ها نشان دادند که همیشه در صحنه هستند و با حضور خود باعث ناامیدی و کوری چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شوند.»

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.