اخبار شهرستان قدساخبارخبر مهمدر استان

بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهدای قدس برگزار می‌شود

شهرقدس- مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به برگزاری مطلوب مسابقه استقلال و «الغرافه» در ورزشگاه شهدای قدس، گفت: بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک هم روز جمعه ۳۰ شهریور در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

به گزارش شجرنیوز از شهرقدس، سید کمال سادات عصر سه‌شنبه از برگزاری مسابقه تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهدای قدس خبر داد و افزود: با توجه به برگزاری جلسه کمیسیون ورزشی شورای تامین استان با دستور کار مشخص، پس بررسی همه جوانب و اخذ نظرات اعضای کمیسیون، تصمیمات و تدابیر لازم در این راستا اتخاذ، مصوب و ابلاغ شد.

مشاور استاندار تهران اظهار کرد: برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقه عوامل پلیس، اورژانس، آتش نشانی، شهرداری قدس، جمعیت هلال احمر، صدا وسیما، پلیس راهور و سایر عوامل و دستگاه‌ها نیز همکاری لازم را خواهند داشت.

به گزارش شجرنیوز، تیم فوتبال پرسپولیس بعد از نخستین بازی خود در لیگ نخبگان آسیا برابر الاهلی عربستان باید در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال آلومینیوم اراک برود.

با اعلام سازمان لیگ مسابقه دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک روز جمعه ۳۰ شهریور ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.