شهر وحیدیهاخباراخبار شهرستان شهریاردر استان

بخشدار بخش جوقین: مردم ایران حماسه بزرگ دیگری خلق کردند

شهریار - غلامرضا قربانی بخشدار بخش جوقین شهرستان شهریار، مردم ایران را خالق حماسه بزرگ دیگری دانست.

معصومه مجاهدطلب- به گزارش شجرنیوز از شهریار جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳، روز پرافتخار دیگری برای ملت ایران بود؛ چرا که با حضور تک‌تک ایرانیان در پای صندوق های رأی آینده ایران قوی‌تر از قبل رقم می‌خورد.

با حضور در چند شعبه از شعبات رأی شهر وحیدیه، شاهد حضور پررنگ‌تری از مردم شریف و شهیدپرور این شهر بودیم. این‌بار مردم با عشق بیشتری از ایران و ولایت فقیه و رهبرشان امام خامنه‌ای قدم به میدان گذاشته بودند تا خود را بار دیگر به جهانیان ثابت کنند.اقشار مختلف حاضر در پای صندوق های رأی مشاهده کردیم از روحانیون، آتش‌نشانان غیور، بسیجیان و فرماندهان تا پیر و جوان باغیرت ایرانی.

انتخابات در وحیدیه شهریار

غلامرضا قربانی بخشدار بخش جوقین در گفتگو با شجرنیوز در مورد حضور پرشور مردم ایران بیان کرد: مردم ایران حماسه بزرگ دیگری را امروز خلق می‌کنند و در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مرحله دوم با حضور پرشکوه خود به ندای رهبر انقلاب اسلامی و دفاع از آرمان‌های امام و شهدا لبیک گفته‌اند. قربانی در ادامه عنوان کرد : مردم با حضور در شعبات و پای صندوق‌های اخذ رأی، ثابت می‌کنند که گوش به فرمان بیگانگان نیستند بلکه تابع فرمان ولی‌ فقیه خود و پیرو راه شهدا هستند.

انتخابات ریاست جمهوری در شهر وحیدیه شهریار

محمدرضا تهیدست عضو شورای اسلامی شهر وحیدیه در مصاحبه با شجرنیوز از مردم قدرشناس و فهیم ایران‌زمین بابت حضور پرشورشان در انتخابات مرحله دوم تقدیر و تشکر کرده و اضافه کرد : کشور جمهوری اسلامی ایران متشکل از از اقوام مختلفی است؛ برای همین تمام تفکرات در جمهوریتِ نظام، مورد احترام واقع شده.

تهیدست در تشریح صحبت‌های خود اذعان کرد : رأی‌هایی که تک‌تک مردم، در صندوق می‌اندازند از اقوام مختلف با زبان‌ و گویش‌های متفاوت، سنین مختلف، جوانان و دانشجویان، زنان و مردان ، همه و همه بر اساس اعتقاد قلبیشان و مهر و علاقه‌ای است که نسبت به رهبر خود دارند.

مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهر وحیدیه هم دلیل شرکت دوباره خود را در مرحله دوم، عشق به رهبر و ایران قوی، اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی و وظیفه خود اعلام کردند. آن‌ها اذعان داشتند کسانی را که دوره قبل در انتخابات شرکت نکرده بودند را به دوره دوم تشویق کرده و همراه خود آورده‌اند تا با افتخار و غرور پای صندوق های رأی باشند و رییس‌جمهور منتخب خود را انتخاب کنند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.