شهر شهریاراخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

بخشدار مرکزی شهریار: ۳درصد از عملیات عمرانی بیمارستان امام خمینی شهریار باقی مانده است

شهریار- بخشدار مرکزی و نماینده فرماندار شهریار در امور بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان گفت: سه درصد از عملیات عمرانی بیمارستان امام خمینی شهریار باقی مانده است.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، حبیب اشجعی بخشدار مرکزی و نماینده فرماندار شهریار در امور بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان اظهار داشت: متأسفانه سال گذشته به سبب برخی موانع کار بیمارستان با تأخیر پیش می‌رفت، که با پی گیرها موانع پیش رو مرتفع شد و اکنون فعالیت پروژه با سرعت قابل ملاحظه‌ای پیش می‌رود.

وی ادامه داد: سه درصد کار عمرانی بیمارستان باقی مانده است و با پی گیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار اعتبار ۲۵ میلیاردی برای اتمام کار عمرانی در نظر گرفته شده است.

نماینده فرماندار شهریار در امور بیمارستان امام خمینی (ره) تصریح کرد: خوشبختانه منابع اعتباری برای تجهیز و اتمام پروژه در نظر گرفته شده است و دولت تمام تلاش خود را برای افتتاح این بیمارستان انجام می‌دهد و طبق گفته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چند ماه آینده شاهد افتتاح این مجموعه بزرگ بیمارستانی خواهیم بود.

وی در رابطه با علت افتتاح نشدن اورژانس بیمارستان نیز گفت: چندین ماه قبل اعلام کردند که اورژانس بیمارستان افتتاح شود و به دلیل اینکه آزمایشگاه و رادیولوژی و احیا بیمارستان هنوز راه اندازی نشده بود با این موضوع مخالفت شد، امیدواریم با تکمیل همه مجموعه‌ها به زودی شاهد راه اندازی اورژانس بیمارستان نیز باشیم.

بخشدار مرکزی شهریار در رابطه با نحوه جذب و استفاده از نیروهای بومی در این بیمارستان نیز گفت: برای افراد بومی ۲۵ درصد سهمیه در نظر گرفته شده است و طی یک مرحله ۱۴۰ نفر نیرو از طریق آزمون جذب شده است و تاکنون ۳۰ درصد نیروها تأمین و ۴۷۰ نیرو نیز برای راه اندازی نیاز است و اطلاع رسانی خواهد شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.