اخبار شهر رباط کریماخباراخبار شهرستان رباط کریمخبر مهمدر استان

برخورد با رانندگان تصادفات حادثه ساز در شهرستان رباط کریم

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از اجرای طرح برخورد با عاملان و رانندگان متخلف حادثه ساز در شهرستان رباط کریم خبرداد.

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، سرهنگ تیمور کلانتری در این خصوص اظهار داشت: با توجه به بالا بودن آمار تصادفات حادثه ساز در سطح شهرستان رباط کریم و نارضایتی از تردد خلاف جهت موتورسیکلت ها، پلیس راهور با اجرای طرحی برخورد خودروها و موتورسیکلت های حادثه ساز را آغاز کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم اظهارداشت: در اجرای این طرح ۳۰ دستگاه خودرو به علت عدم رعایت سرعت مطمئنه توقیف ساعتی شده و تعداد ۵ دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتورسیکلت نیز به علت سرعت های غیرمجاز و حرکات مارپیچ و خطرناک به پارکینگ منتقل شدند.

دستگیری سارق محتویات خودرو با ۱۲ فقره سرقت در شهریار

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان شهریار، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۲ اندیشه، حین گشت زنی در یکی از خیابان های شهر به یک نفر در حال سرقت از خودروهای پارک شده مظنون شده و موفق به دستگیری متهم شدند..

سرهنگ فتاحی ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی جرم خود را قبول داشته و به ۱۲ فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان شهریار اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

جمع آوری ۱۴۰ معتاد متجاهر در اجرای طرح آرامش در شهر در شهریار

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار اظهار داشت: در اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ماموران پایگاه مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در سطح شهریار اقدام کردند.

وی افزود: در جریان اجرای این طرح پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به ظرفیت های ایجاد شده در کمپ ها در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد ۱۴۰ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان شهریار جمع آوری و جهت ترک اعتیاد به کمپ های ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.