اخبار نسیم شهراخباراخبار شهرستان بهارستانخبر مهمدر استان

بررسی مشکلات اراضی فاقد سند نسیم‌شهر توسط استاندار تهران

بهارستان- استاندار تهران از بررسی مشکلات مردم نسیم شهر در حوزه اراضی فاقد سند مالکیت در این منطقه خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، علیرضا فخاری، بعد از ظهر سه شنبه، در حاشیه برگزاری دیدار چهره به چهره با مردم نسیم شهر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استانداری تهران در اجرای مأموریت هایی که ناظر بر وظایف قائم مقامی در حوزه جانشینی شورای شهر نسیم شهر دارد، به امورات مردم که خدمات آن از طریق شهرداری ارائه می‌شود، رسیدگی می‌کند و بر همین اساس، امروز در این منطقه حاضر شدیم و طی مراجعه ۱۰۰ نفر از مردم نسیم شهر موضوعات و مشکلات مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار تهران با بیان اینکه عمدتاً اراضی محدوده نسیم شهر فاقد سند مالکیت است و اکثراً به صورت قولنامه ای بین مردم تبادل شده اند، گفت: در این خصوص، مشکلاتی برای مردم نسیم شهر ایجاد شده است.

فخاری عمده مشکلات مردم نسیم شهر را مربوط به حوزه مسائل مرتبط با فروش، نقل و انتقال و تقریب این موضوعات به مسائل مربوط به کمیسیون ماده پنج و تعیین کاربری‌های اراضی عنوان کرد.

وی موضوعات مطروحه دیگر، توسط مردم نسیم شهر را مربوط به کمبودهای حوزه خدمات عمومی، زیرساختی مثل برق، آب، آسفالت که در حوزه شهری نسیم شهر است، اعلام کرد و افزود: این موارد نیز با حضور فرماندار و شهردار مورد رسیدگی قرار گرفت و قول‌هایی برای رفع مشکلات مردم در زمان مشخص داده شد.

استاندار تهران عنوان کرد: انشاالله با تمهیدات شهرداری نسیم شهر در بازه زمانی مشخص و با اعزام بازرسان، نتیجه کار و رسیدگی‌ها را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.