شهر شهریاراخباراخبار شهرستان شهریاردر استان

برگزاری همایش آموزشی عوامل اجرایی انتخاباتی در سالن خلیج‌فارس وحیدیه

شهریار- غلامرضا قربانی بخشدار جوقین در خصوص برگزاری این همایش گفت: بعد از برپایی چند جلسه‌ی آموزشی، جلسه‌ آموزش تکمیلی در راستای انتخابات یازدهم اسفند ماه در سالن همایش خلیج‌فارس شهر وحیدیه برگزار شد.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، قربانی از برپایی همایش آموزشی تکمیلی برای عوامل اجرایی انتخاباتی در راستای انتخابات ششمین دوره‌ی مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی در سالن همایش خلیج‌فارس شهر وحیدیه شهرستان شهریار خبر داد.

وی در تشریح خبر خود گفت: در این همایش تمام عوامل اجرایی اعم از نمایندگان بخشدار، اعضای شعبه، کاربران و برخی از نمایندگان هیئت نظارت حضور داشتند.

قربانی در ادامه افزود: مطالب آموزشی به صورت فشرده و کامل به تمامی عزیزان حاضر در همایش توضیح داده شد؛ با اینکه از پیش این مطالب در چند جلسه آموزش داده شده بود اما این بار، آموزش به شکل تکمیلی و کامل‌تر به عوامل اجرایی انتخاباتی ارائه داده شد.

بخشدار جوقین در ادامه افزود: همه‌ی ما در روز یازدهم اسفند ماه همانند یک سرباز واقعی باید از جمهوری اسلامی ایران دفاع کنیم. دفاع از میهن همان رأی تک‌تک ماست. همه‌ی ما سرباز امام زمان(عج) هستیم و با شرکت در انتخابات به وظیفه‌ی شرعی خود عمل کرده و روح امام راحل و شهدا را خشنود کنیم.

در پایان قربانی تلاش‌های مسئولین برای برگزاری این نوع همایش‌هارا در راستای انتخاباتی پرشور، حماسی و سالم با حضور حداکثری مردم در روز یازدهم اسفند پای صندوق های رأی پرهدف دانست.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

خبرنگار: معصومه مجاهدطلب

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.