اخبار

بهترین برند‌های شیرآلات آشپزخانه در ایران

شیرآلات آشپزخانه را می‌توان جزو لوازمی دانست که به صورت روزمره و مستمر مورد استفاده‌ اعضای خانواده قرار می‌گیرند. همین استفاده مکرر سبب می‌شود تا کیفیت این وسیله تأثیر بسزایی در زندگی روزمره‌ ما و دیگر اعضای خانواده داشته باشد. ازین رو در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین برند‌های شیرآلات آشپزخانه که این محصول را در بازار ایران ارائه می‌کنند، آشنا کنیم. برند‌های مطرح و نام‌ آشنای این حوزه که به دلایل مختلفی از جمله کیفیت، تنوع محصولات، خدمات پس از فروش، تبلیغات مناسب و بسیاری موارد دیگر، گوی سبقت را از سایر رقبا ربوده‌اند و میان مشتریان ایرانی شناخته‌تر شده و محبوب‌ترند، عبارتند از:

  1. شیرآلات کی دبلیو سی ایران (KWC)
  2. شیرآلات قهرمان
  3. شیرآلات راسان
  4. شیرآلات شودر
  5. شیرآلات کلار
  6. شیرآلات درخشان
  7. شیرآلات کسری
  8. شیرآلات اخوان

در ادامه این مقاله به بررسی برخی از معیار‌هایی که باید در هنگام خرید شیرآلات آشپزخانه مورد توجه قرار دهیم، پرداخته می‌شود، همچنین توضیحاتی درمورد هر یک از برند‌های فوق داده خواهد شد تا شما را در انتخاب شیرآلات آشپزخانه مناسب یاری نماید، پس با ما همراه باشید.

معیار‌هایی برای خرید شیرآلات آشپزخانه

معیار‌هایی برای خرید شیرآلات آشپزخانه

  1. جنس شیرآلات: در انتخاب شیرآلات باید به این نکته توجه داشته باشیم که در تولید این محصول، از مواد پر خطری مانند سرب که می‌تواند سلامتی انسان را به خطر بیاندازد، استفاده نشده باشد؛ چرا که در صورت آبکاری نامناسب می‌تواند صدمات جبران ناپذیری بر سلامت اعضای خانواده وارد کند.
  2. آبکاری: آبکاری مناسب می‌تواند سبب افزایش طول عمر و کیفیت شیرآلات شود. آبکاری شیرآلات را به طور معمول از جنس نیکل-کروم، برنز و استیل انجام می‌دهند. امروزه جدیدترین روش آبکاری استفاده از تکنولوژی PVD است که برندهای برتر نظیر کی دبلیو سی از این تکنولوژی برای آبکاری شیرآلات خود استفاده می‌کند.
  3. مصرف آب: با توجه به اهمیت آب در کشور ما، در انتخاب شیرآلات آشپزخانه، انتخاب محصولی با قابلیت صرفه جویی در مصرف آب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که علاوه بر توجه به مسأله کم‌آبی می‌تواند باعث کاهش هزینه‌های اقتصادی نیز بشود.
  4. کیفیت قطعات داخلی: قطعات داخلی شیر اعم از کارتریج، پرلاتور و غیره باید دارای کیفیت بالایی باشند. این مسئله باعث می‌شود عمر شیرآلات افزایش یافته و تجربه بهتری برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.
  5. خدمات پس از فروش: گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش آن‌ها می‌تواند عامل بسیار تاثیرگذاری در انتخاب برند شیرآلات باشد.
  6. طراحی: شرکت‌های مختلف با توجه به نیاز‌های گوناگون مشتریانشان، اقدام به طراحی شکل‌های متنوعی از شیرآلات در محصولاتشان کرده‌اند و مشتری می‌تواند بر حسب سلیقه خود و خانواده‌اش اقدام به خرید شیری با طراحی دلخواه خود کند.

شیرآلات کی دبلیو سی (KWC)

شرکت KWC تنها نماینده رسمی شرکت KWC سوئیس در ایران و خاورمیانه است. شرکت سوئیسی KWC بیش از 140 سال است که در زمینه تولید شیرآلات فعالیت دارد. این شرکت کار خود را با انتقال تکنولوژی شرکت سوئیسی و تحت لیسانس آن شرکت، در سال 1363 آغاز کرد و در سال 1380 به بهره برداری رسید.

شرکت کی دبلیو سی در حال حاضر محصولات متنوعی در زمینه شیرآلات بهداشتی همچون شیرآلات آشپزخانه، شیر‌های هوشمند، شیر‌های توکار، علم یونیکا و محصولاتی همچون فلاش تانک و انواع کف‌شورها را در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف به مشتریان عرضه می‌کند. از جمله مزایای شیرآلات کی دبلیو سی می‌توان به طراحی مدرن محصولات، تنوع محصولات، کیفیت بالای ساخت بر اساس استاندارد‌های بین المللی و همچنین خدمات پس از فروش خوب آن اشاره کرد.

شیرآلات قهرمان

قهرمان یکی از نام آشناترین اسامی در زمینه تولید شیر‌های آشپزخانه است که شاید کمتر کسی باشد که اسم این برند را تاکنون نشنیده باشد. این مجموعه که در شهرستان گرمی واقع در استان اردبیل واقع شده، در سال 1359 تاسیس شده است. قهرمان دارای محصولاتی متنوع و با کیفیت در زمینه شیرآلات آشپزخانه است و در حال حاضر محصولات آن به کشور‌های مختلفی صادر می‌شود.

شیرآلات راسان

شرکت راسان نیز یکی از نام‌های شناخته شده در صنعت تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی است که از سال 1376 فعالیت خود را شروع کرده‌ است. این شرکت محصولات با کیفیت و متنوعی را با استاندارد‌های بین‌‎المللی تولید می‌کند. محصولاتی همچون شیر‌های آشپزخانه، شیرهای توکار، فلاش تانک‌ها و شیرهای هوشمند، از جمله محصولات ارائه شده توسط این شرکت است.

شیرآلات شودر

شرکت شودر از سال 1370 شروع به کار کرده است که در ابتدا، فعالیت آن معطوف به مونتاژ شیرآلات بود اما با توسعه کسب و کار خود و در نهایت در سال 1378 موفق به کسب مجوز برای راه‌اندازی کارخانه شد. امروزه پس از توسعه‌ خط تولید خود در طی این سال‌ها محصولات شودر در پروژه‌های عمرانی و ساختمانی معتبری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شیرآلات کلار

این شرکت که شاید به نسبت سایر شرکت‌های این لیست کمتر شناخته شده باشد، فعالیت خود را در سال 1382 آغاز کرده و توانسته است استاندارد‌های مربوط به تولید شیرآلات را کسب کند. داشتن گواهینامه‌هایی همچون ISO 9001-2015 و استاندارد اروپایی EN817 برای شیرآلات اهرمی نیز خبر از کیفیت قابل قبول محصولات این شرکت می‌دهد.

بهترین برندهای شیرآلات آشپزخانه

شیرآلات درخشان

شیرآلات درخشان در سال 1397 به صورت سهامی خاص تأسیس شده است. از جمله تولیدات دیگر این شرکت علاوه بر شیرآلات می‌توان به هود، گاز، سینک و فر اشاره کرد. این شرکت گواهینامه‌ها و استاندارد‌های متعددی را مانند، ISO 9001، OHSAS 18001 و ISO 45001  کسب کرده است. طیف وسیعی از شیرآلات بهداشتی در رنگ‌های متنوع و طراحی جذاب در حال حاضر در تولیدات این شرکت جای می‌گیرد.

شیرآلات کسری

این شرکت در سال 1367 تأسیس شد و فعالیت خود را در زمینه واردات تجهیزات بهداشتی ساختمان آغاز کرد. پس از آن در سال 1381، شروع به تولید شیرآلات بهداشتی کرده است. از جمله تولیدات این شرکت می‌توان به انواع شیر‌آلات آشپزخانه، شیر‌های روشویی، شیر‌آلات حمام و توالت اشاره کرد. این شرکت علاوه بر تولید محصولات روز دنیا، شیرآلات سنتی را نیز با قیمت مناسبی برای مشتریان خود فراهم می‌آورد.

شیرآلات اخوان

شرکت اخوان که یکی از مشهور‌ترین شرکت‌های ایرانی در زمینه تولید بسیازی از لوازم آشپزخانه اعم از سینک، گاز، فر و غیره است، در زمینه شیرآلات آشپزخانه هم برند محبوب و شناخته شده‌ای است. این شرکت که بیش از 50 سال است در تولید لوازم آشپزخانه فعالیت دارد و در سال 1348 تأسیس شده است.

سخن پایانی

 انتخاب شیرآلات مناسب با توجه به استفاده زیاد آن‌ها توسط خانواده در طول شبانه‌روز، می‌تواند بر کیفیت زندگی ما اثر زیادی بگذارد. انتخاب شیرآلات با کیفیت همچنین می‌تواند سبب صرفه‌جویی در وقت، هزینه و انرژی ما و سایر اعضای خانواده بشود. در این مقاله برند‌های مطرحی را که در بازار ایران مشغول فعالیت در این زمینه هستند، معرفی کردیم و مزایای آن‌ها را نیز به اختصار بیان نمودیم تا بتوانید با انتخابی مناسب در خرید شیر‌آلات، مانع به هدر رفتن وقت، انرژی و سرمایه خود شوید. حال با مطالعه این مقاله و بررسی دقیق‌تر کاتالوگ شرکت‌ها، می‌توانید بدون نیاز به مراجعه‌ حضوری نیز بر اساس نیاز خود اقدام به خرید شیرآلات مناسب بکنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.