اخبار شهرستان ملارداخبارخبر مهمدر استان

بهره‌برداری از طرح‌های نیروی انتظامی در ملارد

ملارد- کلانتری روستای بیدگنه و نخستین مرکز پلیس‌های تخصصی در شهر ملارد همزمان با هفته دولت در راستای ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر و تأمین امنیت پایدار در ملارد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شجرنیوز از ملارد، کلانتری روستای بیدگنه بخش مرکزی شهرستان ملارد، همزمان با هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، فرماندار ملارد، نماینده مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه ملارد و صفادشت، فرمانده انتظامی ویژه غرب استان، مسوولان محلی و اهالی روستاهای بخش مرکزی صبح امروز افتتاح شد.

این ساختمان در زمینی به وسعت ۱۶۰۰ مترمربع و با زیربنای ۴۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات استانی و مشارکت دهیاری‌های بخش مرکزی به بهره‌برداری رسید.

همچنین نخستین مرکز پلیس‌های تخصصی در شهر ملارد در راستای رضایتمندی، ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به شهروندان در زمینه تأمین امنیت پایدار به بهره‌برداری رسید.این طرح در زمینی به وسعت ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع با زیربنای احداثی بیش‌از ۲ هزار مترمربع با احتساب قیمت زمین با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال توسط شهرداری ملارد به بهره‌برداری رسید.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز.

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.